Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The relation of gender, experience in playing video-games and the results on the tests of memory and mental rotation (CROSBI ID 369107)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mujčić, Lana The relation of gender, experience in playing video-games and the results on the tests of memory and mental rotation / Vranić, Andrea (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Mujčić, Lana

Vranić, Andrea

engleski

The relation of gender, experience in playing video-games and the results on the tests of memory and mental rotation

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos spola, iskustva u igranju video igara i rezultata ne testu pažnje i testu mentalnih rotacija. U tu svrhu konstruiran je i primijenjen Upitnik za ispitivanje iskustva u igranju video igara, a za ispitivanje pažnje i mentalne rotacije predodžbi korišteni su Test d2 - Test opterećenja pažnje i Test mentalnih rotacija. Uzorak se sastojao od 188 studenata dvaju privatnih ekonomskih fakulteta. Pokazalo se da muškarci duže i češće igraju video igre, te se procjenjuju vještijima u igranju video igara nego žene. Spolne razlike nađene su i s obzirom na period života u kojem su sudionici najčešće igrali video igre, te s obzirom na vrstu video igara koje su tijekom života najčešće igrali. Na testu koncentracije nije nađena značajna razlika u uratku između muških i ženskih sudionika, kao što nije nađena ni povezanost pojedinih aspekata iskustva u igranju video igara i uratka na testu koncentracije. Muškarci i žene značajno su se razlikovali u uratku na testu mentalnih rotacija, no iskustvo u igranju video igara nije se pokazalo povezanim ni s uratkom na testu mentalnih rotacija.

gender differences; video games; attention; concentration; mental rotation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

15.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija