Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu budućih učitelja (CROSBI ID 581635)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gordana, Vuković ; Dumančić, Mario
hrvatski
Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu budućih učitelja
Informacijsko-komunikacijska tehnologija bitna je odrednica razvoja društva danas. Obrazovni sustav mora se tome prilagoditi i osuvremeniti. Poučavanje uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije uvjetovana je samim razvojem tehnologije, kontinuiranom usavršavanju učitelja, obrazovanjem učenika, suradnjom roditelja i škole, potpora ravnatelja, te financijska mogućnost škole. Kako bi poučavanje bilo uspješno, svaka od ovih odrednica mora se aktivno uključiti. Istraživanje koje smo proveli na budućim učiteljima potvrdili su da novi studijski program za učitelje daje dovoljno informatičkog znanja i visoki značaj ulozi informacijsko-komunikacijske tehnologije u njihovom budućem radu. Kako bi izbjegli moguće probleme koje informacijsko- komunikacijske tehnologije donose, učitelji, učenici i roditelji trebaju dostići visoku razinu suradnje i povjerenja, a kvalitetna uporaba u nastavnom procesu posebno je vidljiva u učionici. Učionica je ogledalo razvoja informacijsko- komunikacijske tehnologije u školi u kojoj se događa prava mala revolucija.
ICT; učitelji; obrazovanje;
Rad sa studentom
engleski
Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu budućih učitelja
nije evidentirano
ICT
nije evidentirano
Podaci o prilogu
478-482.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO 34th International Convention
Dragan, Čišić ; Željko, Hutinski ; Mirta, Baranović ; Mladen, Mauher ; Lea, Ordanić
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-064-9
Podaci o skupu
MIPRO 2011
predavanje
23.05.2011-27.05.2011
Opatija, Hrvatska