Asistent u nastavi (CROSBI ID 581708)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lapat, Goran
hrvatski
Asistent u nastavi
Danas se od ucitelja ocekuje da omoguci svakom uceniku da bude uspješan. Za ucenike cija postignuca znacajno zaostaju za ocekivanom razinom, predviaju se individualni pristupi i prilagoeni programi. Djeca s posebnim potrebama mogu i žele doprinositi društvu, a ne ovisiti o njemu. U svrhu osiguranja normalnog životnog ritma djece s posebnim potrebama svi smo pozvani dati vlastiti doprinos njihovoj inkluziji u društvo. Asistent u nastavi, oblik je podrške ucenicima s posebnim obrazovnim potrebama koji su ukljuceni u redovan sustav odgoja i obrazovanja. Iako je u svijetu vec uobicajeno prakticiranje rada asistenta u nastavi, za Republiku Hrvatsku takav nacin rada predstavlja novi oblik podrške u ukljucivanju djece s posebnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja. Zapošljavanje asistenata u nastavi, s obzirom na to da je asistent u inkluzivnom odjeljenju jedan od kljucnih cimbenika za uspješno usvajanje znanja i vještina ne samo djece sa posebnim potrebama vec i za svakog ucenika u tom odjeljenju. U ovom radu naglasit ce se važnost asistent u nastavi koji predstavlja most izmeu ucitelja i društva i koji svojim aktivnim sudjelovanjem doprinosi provedbi inkluzije u punom smislu rijeci.
asistent u nastavi; inkluzija; ucenici s posebnim obrazovnim
nije evidentirano
engleski
Teaching assistants
nije evidentirano
teaching assistants; inclusion; students with special educational needs; regulations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
205-213.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Škola, odgoj i učenje za budućnost
Anka Jurčević Lozančić ; Siniša Opić
Zagreb:
978-953-7210-41-0
Podaci o skupu
5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future
predavanje
10.11.2011-12.11.2011
Zagreb, Hrvatska