Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu (CROSBI ID 369236)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kaljanac, Maja
Kornelija Petr Balog
hrvatski
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
Rad prikazuje analizu rada Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu te iznosi rezultate istraživanja zadovoljstva korisnika Odjela. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika te SWAT analize.
vrednovanje; zadovoljstvo korisnika; visokoškolske knjižnice; Odjel za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
nije evidentirano
engleski
Approaches and methods of measuring of library service satisfaction: example of Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo
nije evidentirano
evaluation; customer satisfaction; academic libraries; Library and Documentation Department of the Human Rights Centre; University in Sarajevo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
131
22.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru
Zadar