Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu (CROSBI ID 369236)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kaljanac, Maja Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu / Kornelija Petr Balog (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2010

Podaci o odgovornosti

Kaljanac, Maja

Kornelija Petr Balog

hrvatski

Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu

Rad prikazuje analizu rada Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu te iznosi rezultate istraživanja zadovoljstva korisnika Odjela. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika te SWAT analize.

vrednovanje; zadovoljstvo korisnika; visokoškolske knjižnice; Odjel za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu

nije evidentirano

engleski

Approaches and methods of measuring of library service satisfaction: example of Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo

nije evidentirano

evaluation; customer satisfaction; academic libraries; Library and Documentation Department of the Human Rights Centre; University in Sarajevo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

131

22.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zadru

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti