Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive (CROSBI ID 179055)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čepić, Renata
hrvatski
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive
U radu se analizira individualno, timsko i organizacijsko učenje u svjetlu zahtjeva za razvojem infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja. Izlaže se šira obrada razumijevanja prirode i problema procesa učenja u organizacijama iz različitih perspektiva − tradicionalne ili funkcionalne, društvene ili interpretativne perspektive te radikalne perspektive organizacijskog učenja. Razmatraju se pitanja koja su posebno važna za reevaluaciju načina razumijevanja učenja u organizacijma. Prema pristupu koji autorica zagovara, potrebno je uspostavljanje politika, praksi i sustava koji će omogućiti sljedeće aktivnosti: stvaranje kontinuiranih mogućnosti za učenje ; promicanje propitivanja i dijaloga ; poticanje suradnje i timskog učenja ; uspostavljanje sustava za usvajanje i dijeljenje znanja ; osnaživanje ljudi prema zajedničkoj viziji ; povezivanje organizacije s njezinim okruženjem te osiguravanje strateškog vodstva za učenje.
infrastruktura kontinuiranog učenja; stvaranje znanja; individualno; timsko i organizacijsko učenje; vodstvo; individualna i organizacijska odgovornost; organizacija koja uči
nije evidentirano
engleski
Development of continuous learning infrastructure and knowledge creation: multiple perspectives
nije evidentirano
continuous learning infrastructure; knowledge creation; individual; team; and organizational learning; leadership; individual and organizational responsibilities; learning organization
nije evidentirano