Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive (CROSBI ID 179055)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Čepić, Renata Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 163-178

Podaci o odgovornosti

Čepić, Renata

hrvatski

Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive

U radu se analizira individualno, timsko i organizacijsko učenje u svjetlu zahtjeva za razvojem infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja. Izlaže se šira obrada razumijevanja prirode i problema procesa učenja u organizacijama iz različitih perspektiva − tradicionalne ili funkcionalne, društvene ili interpretativne perspektive te radikalne perspektive organizacijskog učenja. Razmatraju se pitanja koja su posebno važna za reevaluaciju načina razumijevanja učenja u organizacijma. Prema pristupu koji autorica zagovara, potrebno je uspostavljanje politika, praksi i sustava koji će omogućiti sljedeće aktivnosti: stvaranje kontinuiranih mogućnosti za učenje ; promicanje propitivanja i dijaloga ; poticanje suradnje i timskog učenja ; uspostavljanje sustava za usvajanje i dijeljenje znanja ; osnaživanje ljudi prema zajedničkoj viziji ; povezivanje organizacije s njezinim okruženjem te osiguravanje strateškog vodstva za učenje.

infrastruktura kontinuiranog učenja; stvaranje znanja; individualno; timsko i organizacijsko učenje; vodstvo; individualna i organizacijska odgovornost; organizacija koja uči

nije evidentirano

engleski

Development of continuous learning infrastructure and knowledge creation: multiple perspectives

nije evidentirano

continuous learning infrastructure; knowledge creation; individual; team; and organizational learning; leadership; individual and organizational responsibilities; learning organization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1-2)

2009.

163-178

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija