Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče. (CROSBI ID 369279)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Čepić, Renata
dr. sc. Nikša Nikola Šoljan, red. prof.
hrvatski
Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče.
Cilj rada bio je utvrditi sadašnje stanje i mogućnosti unaprjeđivanja kontinuiranog obrazovanja stručnih suradnika i ravnatelja u kontekstu razvoja andragoških organizacija prema organizacijama koje uče. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 316 ispitanika (241 stručni suradnik i 75 ravnatelja) iz 76 ustanova za obrazovanje odraslih u RH. U sklopu anketnoga dijela istraživanja primijenjene su dvije skale: novokonstruirana Skala obrazovnih potreba i adaptirana verzija prvoga prijevoda originalne Skale dimenzija organizacije koja uči i organizacijskih ishoda. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da postoji povezanost obrazovnih mogućnosti andragoških organizacija, obrazovnih uvjeta i dimenzija organizacije koja uči/organizacijskih ishoda s obrazovnim potrebama stručnih suradnika (i to u očekivanom smjeru, osim između obrazovnih mogućnosti i obrazovnih potreba), dok je kod ravnatelja utvrđena povezanost njihove percepcije obrazovnih uvjeta (iako ne i obrazovnih potreba) s percepcijom obrazovnim mogućnosti andragoških organizacija i dimenzija organizacije koja uči/organizacijskih ishoda pri čemu nisu potvrđeni očekivani smjerovi izraženi u hipotezama.
andragoške ustanove/organizacije; stručni suradnici koji rade s odraslima; kontinuirano obrazovanje/učenje odraslih; kontinuirano učenje; organizacija koja uči; obrazovne potrebe; obrazovni uvjeti; obrazovne mogućnosti; individualno; timsko i organizacijsko učenje
nije evidentirano
engleski
Education of Adult Educators in Adult Learning Organizations
nije evidentirano
adult education institutions/organizations; adult educators; continuing adult education/learning; continuing learning; learning organization; educational needs; educational conditions; educational opportunities; individual; team and organizational learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
409
23.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska