izvor podataka: crosbi
!
ITIL i upravljanje ICT uslugama (CROSBI ID 369405)
Ocjenski rad | diplomski rad
Kumek, Nikola
ITIL i upravljanje ICT uslugama / Krakar, Zdravko (mentor); Krakar, Zdravko (neposredni voditelj).
Varaždin, Hrvatska, Fakultet organizacije i informatike, . 2011
Podaci o odgovornosti
Kumek, Nikola
Krakar, Zdravko
Krakar, Zdravko
hrvatski
ITIL i upravljanje ICT uslugama
U radu se razmatra problmatika određivanja razina ICT usluga, povezuju se potrebe poslovnog sustava i razine ICT potpore, analizira se način specificiranja ovog odnosa kao i oblik njegovog ugovaranja. Također, razmatra se i postupak poboljšavanja ovog odnosa kroz kontinuirana unapređenja.
ITIIL; upravljanje ICT uslugama; razine ICT usluga; SLA; OLA
nije evidentirano
engleski
ITIL and Service Level Management
nije evidentirano
ITIL; Service Management; Levels of ICT Services; SLA; OLA
nije evidentirano
Podaci o izdanju
111
01.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin, Hrvatska
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti