Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ITIL i upravljanje ICT uslugama (CROSBI ID 369405)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kumek, Nikola ITIL i upravljanje ICT uslugama / Krakar, Zdravko (mentor); Krakar, Zdravko (neposredni voditelj). Varaždin, Hrvatska, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kumek, Nikola

Krakar, Zdravko

Krakar, Zdravko

hrvatski

ITIL i upravljanje ICT uslugama

U radu se razmatra problmatika određivanja razina ICT usluga, povezuju se potrebe poslovnog sustava i razine ICT potpore, analizira se način specificiranja ovog odnosa kao i oblik njegovog ugovaranja. Također, razmatra se i postupak poboljšavanja ovog odnosa kroz kontinuirana unapređenja.

ITIIL; upravljanje ICT uslugama; razine ICT usluga; SLA; OLA

nije evidentirano

engleski

ITIL and Service Level Management

nije evidentirano

ITIL; Service Management; Levels of ICT Services; SLA; OLA

nije evidentirano

Podaci o izdanju

111

01.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti