Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja (CROSBI ID 369500)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marić, Nina Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Razum, Andrea (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Marić, Nina

Tomašević Lišanin, Marija

Razum, Andrea

hrvatski

Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja

Rad razmatra proces poslovnog pregovaranja te ukazuje na njegov bitan, ali često zanemaren element: kreativnost. Nerijetko poslovni pregovori naiđu na prepreke koje proizlaze iz naravi i sposobnosti pregovarača koji sudjeluju u pregovorima. Nedostatno razvijena emocionalna i socijalna inteligencija te pristranosti kojima su pregovarači podložni rezultiraju donošenjem lošijih odluka prilikom rješavanja konfliktne situacije, koja je u podlozi svakog pregovaračkog procesa. No, kreativni načini sagledavanja postojećeg sukoba između pregovaračkih strana kao i upotreba kreativnih tehnika prilikom promišljanja potencijalnih pregovaračkih rješenja uklanjaju pristranosti pregovarača i pospješuju postizanje obostrano korisnih pregovaračkih rješenja. Svrha rada je pobliže upoznati čitatelja s osnovnim elementima pregovaračkog procesa te čimbenicima koji na njega nepovoljno utječu (heuristike i pristranosti pregovarača). Radom se željelo dobiti uvid u razinu razvijenosti vještina pregovaranja poduzetnika u Hrvatskoj te spoznati razinu upotrebe kreativnih rješenja prilikom poslovnog pregovaranja, pa je u sklopu rada provedeno kvantitativno istraživanje na uzorku od 80 poduzetnika u Republici Hrvatskoj, kojim su se ispitale njihove percepcije o vlastitim pregovaračkim vještinama. Otkriveno je da hrvatski poduzetnici nemaju dostatno razvijenu emocionalnu i socijalnu inteligenciju (H1), nedostatno poznaju i koriste kreativne tehnike i kreativna rješenja pregovora (H2), premda smatraju kreativnost u pregovorima poželjnom i učinkovitom (H3). Zanimljivo je što suprotno dobivenim pokazateljima istraživanja, hrvatski poduzetnici smatraju sebe uspješnim pregovaračima, razvijenih pregovaračkih sposobnosti (H4).

pregovarački proces; vještine pregovarača; inteligencija; pristranosti; kreativnost

nije evidentirano

engleski

Creativity as an element of business negotiation

nije evidentirano

negotiation process; negotiatior skills; intelligence; bias; creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

99

29.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija