Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina (CROSBI ID 369511)

Ocjenski rad | diplomski rad

Prodan, Igor Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Razum, Andrea (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Prodan, Igor

Tomašević Lišanin, Marija

Razum, Andrea

hrvatski

Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina

Tematika rada odnosi se na interaktivnu komunikaciju i prodaju na tržištu nekretnina. Navodi se teorijska osnova interaktivne marketinške komunikacije i prodajnog procesa tržišta nekretnina, te se posebna pažnja posvećuje utjecaju interaktivnih alata na prodajni proces nekretnina. Rad obuhvaća tradicionalne i nove oblike interaktivne komunikacije, inovacije i trendove primijenjive na tržište nekretnina, osvrt na tržište nekretnina u Hrvatskoj te opis alata interaktivne komunikacije primijenjivih na tržištu nekretnina. Uz teorijska pojašnjenja pojmova vezanih uz interaktivnu komunikaciju i prodajni proces, dani su i primjeri navedenih oblika interaktivne komunikacije te specifičnosti tržišta nekretnina u Republici Hrvatskoj. Prikazan je prodajni proces u šest koraka koji se može uspješno provoditi na tržištu nekretnina. Kako u današnje vrijeme tržište svakodnevno evoluira, čitatelja se nastoji pobliže upoznati s suvremenim trendovima u prodaji te obilježjima sadašnjeg prodavača ujedno provodeći usporedbu s nekadašnjim prodavačem. U radu je također obuhvaćeno i istraživanje provedeno na agencijama za posredovanje nekretninama u Hrvatskoj vezano uz korištenje alata interaktivne marketinške komunikacije u prodajnom procesu agencija na tržištu nekretnina. Istraživanje je provedeno na uzorku od 220 agencija za posredovanje nekretninama koje su upisane u Registar posrednika u prometu nekretnina pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

interaktivna komunikacija; prodajni proces; tržište nekretnina; inovacije; alati marketinške komunikacije.

nije evidentirano

engleski

Interactive communivation and sales on the real estate market

nije evidentirano

interactive communication; sales process; real estate market; innovation; marketing communications tools.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

123

29.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija