Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje (CROSBI ID 369523)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rezović, Ružica Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Rezović, Ružica

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje

Online prodaja je fenomen koji se pojavljuje u svakom segmentu poslovanja. Zanimljivo je područje u koje se ulaže sve više i više novca. Online prodaja je dobra zbog targetiranja postojećih i potencijalnih potrošača, utječe na svijest potrošača o određenim markama i brandovima, utječe na povećanje potrošačeve lojalnosti te za ostvarivanje većeg prihoda. Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje su iz dana u dan sve naprednije te se sve više razvijaju. Neke od njih koje utječu na povećanje online prodaje i na podsjećanje potrošača o pogodnostima poduzeća su web stranice, newsletteri te direktna pošta. Suvremene mogućnosti također uključuju i društvene mreže, virtualne zajednice te advergaming koje su postale veliki hit na strani potrošača i poduzeća. Razvoj suvremenih mogućnosti unapređenja online prodaje se razvija nekontrolirano brzo te je još uvijek nepoznat njihov doseg. Jedina poznata činjenica jest kako su suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje postale ''trend'' koji utječe na potrošače u pogledu kategorizacije i pozicioniranja određenih marki i brandova. U konačnici, sve to utječe na povećanje online prodaje i promocije određenih marki i brandova. Digitalni kuponi, online aukcije, dodatne online trgovine te online članci su veoma dobri i poželjni u pogledu online prodaje jer čine proces kupovne lakšim, bržim i jeftinijim. Na kraju, sve to zapravo pozitivno utječe na zadovoljstvo potrošača i poduzeća. Dobri primjeri uspješne online prodaje su poduzeća Konzum i Podravka. Uspjeh ovih poduzeća se razvija svakim danom sve više prema potrebama i željama potrošača. Ova poduzeća su ujedno i lideri u pogledu online prodaje na tržištu Republike Hrvatske. Prema rezultatima istraživanja, svjesnost i spremnost potrošača na online prodaju se pokazalo velikim uspjehom. Potrošači preferiraju online prodaju u odnosu na tradicionalnu prodaju iz mnogih razloga poput: jednostavnosti, lakoće, dostupnosti, značajki, pogodnosti i nagrada. Ključna karakteristika su dakako ušteda vremena i novca. Online prodaja za većinu ispitanika predstavlja moderan način prodaje.

online prodaja; suvremene mogućnosti; Hrvatska.

nije evidentirano

engleski

Modern types of sales promotions

nije evidentirano

online sales; modern types; Croatia.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

27.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija