Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru (CROSBI ID 369525)

Ocjenski rad | diplomski rad

Benjak, Filip Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Razum, Andrea (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Benjak, Filip

Tomašević Lišanin, Marija

Razum, Andrea

hrvatski

Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru

Predmet rada je telemarketing te način njegove primjene kao alata usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru.

telemarketing; telekomunikacije; pozivni centar; teleprodaja

nije evidentirano

engleski

Telemarketing as a tool for servin customers in the telecommunications sector

nije evidentirano

telemarketing; telecommunications; call center; telesales

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

19.04.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija