Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Social networking and marketing activities of Croatian companies (CROSBI ID 369533)

Ocjenski rad | diplomski rad

Drašković, Sonja Social networking and marketing activities of Croatian companies / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Drašković, Sonja

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

engleski

Social networking and marketing activities of Croatian companies

U današnje vrijeme velik broj ljudi se koristi Internetom koji postaje jedno od glavnih sredstva komunikacije među ljudima i jedan od glavnih alata kojim se svakodnevno koriste. Zbog sve bržeg načina života i sve veće potrebe za informacijama jako velik broj ljudi svih dobnih skupina, bez obzira na stupanj obrazovanja, gotovo svaki dan posjećuje određene web stranice. Informacije Internetom sve brže putuju i postaju dostupne u različitim dijelovima svijeta i nijedno ozbiljano poduzeće si ne može dopustiti ne biti prisutno na Internetu, na ovaj ili onaj način, jer u današnje vrijeme, to je gotovo kao da i ne postoji. Ljudi, potrošači, sve brže žive i sve manje vremena imaju za druženje i sastajanje s prijateljima na način kako se to gotovo do nedavno običavalo (odlasci na kave, kućni posjeti i sl.), te su postale iznimno popularne društvene mreže, vitulana mjesta, zajednice gdje je prisutan velik broj ljudi koji iz dana u dan raste, te se tamo sastaju, dijele svoja razmišljanja, komuniciraju. Društvene mreže imaju jako velik utjecaj na ljude koji su prisutni na nekoj od njih te se tamo stvaraju različite skupine obožavatelja nekoga ili nečega, otvaraju se grupe u koje se ljudi učlanjuju i na taj način su postale jako dobro sredstvo oglašavanja i privlačenja potrošača. U radu je provedeno sekundarno istraživanje za stolom, gdje će se proučiti dostupna literatura na temu društvenih mreža i zajednica potrošača na njima te njihov način funkcioniranja, zatim dostupni radovi na temu međunarodnih poduzeća koja se koriste društvenim mrežama kako alatom pristupanja potrošačima. Primarno istraživanje je provedeno na način da je praćen određeni broj hrvatskih poduzeća prisutna na društvenim mrežama te njihova zastupljenost i eventulane aktivnosti na njima, a zatim je provedena usporedba aktivnosti i načina pristupa tih istih poduzeća.

internet; social networking; Facebook; internet marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

12.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija