Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu (CROSBI ID 369539)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Franjković, Vedrana
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu
Ovaj rad proučava područje menadžmenta ljudskih potencijala i razvoja karijere. U današnje vrijeme izuzetno je bitno biti u toku sa zbivanjima na tržištu te aktivno brinuti o vlastitoj karijeri. U tome bi određenu ulogu trebala imati i organizacija koja razmjenom informacija, poticanjem razvoja, savjetovanjem i usmjeravanjem pomaže pojedincima da se razviju u željenom smjeru. Prijašnja istraživanja su pokazala da postoji nedostatak jasne strukture karijere u marketingu i prodaji kao zanimanjima te da ne postoji tipični smjer karijere što je uglavnom vidljivo i iz empirijskog istraživanja. Empirijsko istraživanje provedeno je na dva hrvatska telekomunikacijska poduzeća Tele2 d.o.o. i T-Mobile Hrvatska d.o.o., pomoću anketnog upitnika. Cilj istraživanja bio je otkriti stavove zaposlenika prema poslu i profesiji u cijelosti kao i ulaganja samih poduzeća u obrazovanje zaposlenika u vezi s razvojem karijere te motiviranja zaposlenika za njihovo samostalno usavršavanje. Rezultati ne upućuju na neke značajnije razlike među poduzećima, bez obzira na njihovu veličinu i dužinu postojanja na našem tlu. Isto tako iz dobivenih odgovora, vidljivo je da poduzeća nemaju želje ili potrebe ulagati veće napore u usmjeravanje pojedinaca u razvoj karijere. Razvoj karijere pojedinaca tako i nadalje ovisi o sposobnosti, znanju i ambiciji samog pojedinca.
Menadžment ljudskih potencijala; razvoj karijere; marketing; prodaja
nije evidentirano
engleski
Career development in sales and marketing
nije evidentirano
Human resource management; career development; marketing; sales
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
12.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb