Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima (CROSBI ID 369540)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jotić, Katarina
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima
Marketing u sustavu sportskih događanja je instrument u kojem se financijski teret održavanja sportske priredbe prebacuje, u cijelosti ili djelomično, na krajnjeg korisnika, individualnog potrošača i poduzeća, što navodi organizatora na to da svoju ponudu prilagodi njegovim potrebama i interesima. Sponzorstvo je jedan od najčešćih oblika financiranja sportskih događanja te jedno od najvažnijih područja marketinga u sportu. Kroz studiju slučaja prikazana je važnost sponzorstva i marketinških aktivnosti kako za organizatore sportskih događanja tako i benefiti koje su stekli sponzori. Na primjerima iz prakse prikazani su ciljevi te prednosti koje sponzorstvo pruža multinacionalnoj tvrtci dm kroz sudjelovanje u Snježnoj kraljici, zatim važnost sponzorstva za organiziranje sportskog događanja na primjeru turnira za tenisače u invalidskim kolicima, te suradnja Zagrebačke pivovare i Hrvatskog nogometnog saveza. Primjer koji opisuje suradnju Zagrebačke pivovare s HNS-om, najbolje pokazuje prepoznavanje velikog potencijala u odnosu i povezivanju sporta i poslovnog svijeta.
marketing; marketinške aktivnosti; sportska događanja
nije evidentirano
engleski
specific marketing activities in sports events
nije evidentirano
marketing; marketing activities; sports events
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
06.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb