Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača (CROSBI ID 369543)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kuntić, Maja Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kuntić, Maja

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača

Okoliš je sve što okružuje ljude. Ljudskim je djelovanjem došlo do njegovog onečišćenja, a krajnje je vrijeme da ti isti ljudi poduzmu nešto kako bi ga zaštitili. U posljednje vrijeme se javljaju poduzeća koja svojim djelovanjem pokazuju odgovornost prema prirodi, kako bi se onečišćenje smanjilo ili kako bi ga bilo manje. Kako bi se ekološka svijest što više probudila jako je važno da ljudi imaju nešto što će im pokazati o čemu trebaju brinuti i kako se ponašati prema prirodi. Tu do izražaja dolazi "zeleni marketing", koji preko svojih elemenata utječe na "zelene potrošače", njihova razmišljanja i djelovanja. Prema tome, cilj rada je prikazati nastale probleme vezane uz okoliš i objasniti načine putem kojih marketing sudjeluje u rješavanju nastalih poteškoća, te prikazati kakvi su stavovi, vjerovanja i ponašanja "zelenih potrošača". Za potrebe pisanja rada istraživani su sekundarni podaci, prikupljeni iz knjiga i članaka napisanih na temu zelenog marketinga i zelenog potrošača. Osim toga, proučavane su i različite internet stranice poduzeća i udruga koje pridonose smanjenju onečišćenja. U radu su analizirani i podaci dobiveni primarnim istraživanjem u kojem se željelo uvidjelo koliko potrošači primjećuju pojedine elemente "zelenog marketinga", te koliko ih oni potiču na kupnju. Rezultati pokazuju kako su "zeleni potrošači" nezadovoljni time koliko se u Hrvatskoj pažnje posvečuje zaštiti okoliša, kao i ponudom "zelenih proizvoda" koja se smatra premalenom. Isto tako rezultati pokazuju kako je ekološko označavanje jedan od najbitnijih elemenata "zelenog marketinga", dok je "zelena komunikacija" elementi kojem potrošači najmanja vjeruju. Dobiveni rezultati mogli bi ukazati na koristi od korištenja "zelenog marketinga", te na elemente koji imaju veću važnost u odnosu na ostale, u svrhu očuvanja okoline i stvaranja čišćeg okruženja.

zeleni marketing; zeleni potrošač; odgovornost prema okolišu

nije evidentirano

engleski

Green marketing anf it's influence on the green consumer

nije evidentirano

green marketing; green consumer; environmental responsibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

82

17.05.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija