Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke (CROSBI ID 369545)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Prajdić, Vedran
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke
Cilj diplomskog rada je prikazati marketinški alat sportskog sponzoriranja, način njegovog funkcioniranja, njegove prednosti i mane, ali i pokazati na koje se sve parametre treba paziti prilikom donošenja odluke o ulasku u program sportskog sponzoriranja. Sportska sponzoriranja danas su postala vrlo snažan alat marketinške komunikacije koji, ako se dobro kombinira s ostalim oblicima marketinga, može osigurati postizanje zacrtanih ciljeva. Osim teorijskog pristupa, u radu će biti objašnjeno provođenje istraživanja o utjecaju sportskog sponzoriranja na imidž i izgradnju marke poduzeća. Dobiveni rezultati su pokazali da većina ljudi ima pozitivno mišljenje o sportskom sponzoriranju kao obliku marketinškog komuniciranja, ali da istovremeno sportska sponzorstva nemaju dovoljno veliku snagu da bi utjecala na izgradnju imidža i rast svijesti o marki. Međutim, većina ispitanika smatra da su upravo sportska sponzoriranja, ukoliko su dobro prezentirana, odličan temelj diferencijacije u odnosu na tržišne rivale.
Istraživanje; sportsko sponzoriranje; imidž; marka
nije evidentirano
engleski
Sport sponsorship as a function of building image and brand
nije evidentirano
Research; sport sponsorship; image; brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
06.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb