Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke (CROSBI ID 369545)

Ocjenski rad | diplomski rad

Prajdić, Vedran Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Prajdić, Vedran

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke

Cilj diplomskog rada je prikazati marketinški alat sportskog sponzoriranja, način njegovog funkcioniranja, njegove prednosti i mane, ali i pokazati na koje se sve parametre treba paziti prilikom donošenja odluke o ulasku u program sportskog sponzoriranja. Sportska sponzoriranja danas su postala vrlo snažan alat marketinške komunikacije koji, ako se dobro kombinira s ostalim oblicima marketinga, može osigurati postizanje zacrtanih ciljeva. Osim teorijskog pristupa, u radu će biti objašnjeno provođenje istraživanja o utjecaju sportskog sponzoriranja na imidž i izgradnju marke poduzeća. Dobiveni rezultati su pokazali da većina ljudi ima pozitivno mišljenje o sportskom sponzoriranju kao obliku marketinškog komuniciranja, ali da istovremeno sportska sponzorstva nemaju dovoljno veliku snagu da bi utjecala na izgradnju imidža i rast svijesti o marki. Međutim, većina ispitanika smatra da su upravo sportska sponzoriranja, ukoliko su dobro prezentirana, odličan temelj diferencijacije u odnosu na tržišne rivale.

Istraživanje; sportsko sponzoriranje; imidž; marka

nije evidentirano

engleski

Sport sponsorship as a function of building image and brand

nije evidentirano

Research; sport sponsorship; image; brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

06.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija