Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Revitalizacija marke na primjeru Cedevite (CROSBI ID 369550)

Ocjenski rad | diplomski rad

Posavčević, Dražen Revitalizacija marke na primjeru Cedevite / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Posavčević, Dražen

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec Kristina

hrvatski

Revitalizacija marke na primjeru Cedevite

Tržištem dominiraju marke. U vječnoj utrci, ali u zaostatku za markama su oponašatelji, tržišne niše ili ambiciozni pokušaji novih poduzetnika. Većina potrošača koji imaju iskustvo s markom iz razloga sigurnosti kupnje i poznavanjem protuvrijednosti i kvalitete koju dobiju za svoj novac odlučuju se za kupnju marke, a ne nepoznatog proizvoda. Marke su postale kultura življenja, vrlo često i statusni simbol. One su toliko vidljive da potrošači koji nemaju iskustvo s markom, odlučuju se za njenu kupnju i vjeruju da će dobiti traženu vrijednost za svoj novac. Uloga maraka u životima potrošača je sve veća i zato je potrebno pravilno s njima upravljati. Marke imaju svoj vijek trajanja. Pravilnim upravljanjem one mogu biti vječne, u suprotnom, marka će se naći u nemilosti tržišta i prije ili kasnije će njena pozicija na tržištu blijediti. Kada se marka nađe u toj nezavidnoj situaciji nužno je poduzeti određene akcije kako bi se marka oporavila, nužno je pokušati provesti revitalizaciju marke. Mnoge domaće marke ili niše nisu izdržale pritisak novopridošlih marki iz okruženja posljednjeg desetljeća te su izblijedile ili su se ugasile. U sličnoj situaciji bila je i Cedevita. Poduzetim akcijama u planu revitalizacije marka se oporavila i danas predstavlja jednog od najrelevantnijih ponuđača na tržištu regije u kategoriji bezalkoholnih pića, čajeva i bombona.

marka; revitalizacija marke; Cedevita

nije evidentirano

engleski

Revitalization of brand Cedevita

nije evidentirano

brand; brand revitalization; Cedevita

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

27.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija