izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila (CROSBI ID 369555)
Ocjenski rad | diplomski rad
Škunca, Tea
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj).
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010
Podaci o odgovornosti
Škunca, Tea
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila
marketing; upravljanje odnosima s klijentima; automobilska industrija
nije evidentirano
engleski
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila
nije evidentirano
marketing; CRM; car industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
22.12.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove