Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila (CROSBI ID 369555)

Ocjenski rad | diplomski rad

Škunca, Tea Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Škunca, Tea

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila

Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila

marketing; upravljanje odnosima s klijentima; automobilska industrija

nije evidentirano

engleski

Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila

nije evidentirano

marketing; CRM; car industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

22.12.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija