Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica (CROSBI ID 369568)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lakuš, Maja
Mildner, Vesna
hrvatski
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica
Nastojalo se utvrditi postoje li razlike između dvogodišnjaka i trogodišnjaka, postoje li razlike između dječaka i djevojčica te provjeriti postoje li razlike u uspješnosti na različitim testovima (koje bi bile uvjetovane spolom ili dobi). U istraživanju je sudjelovalo 40 ispitanika podijeljenih u 2 skupine, skupina dvogodišnjaka (N=18) i skupina trogodišnjaka (N=22). Istraživanje se sastojalo od 4 cjeline: testa imenovanja, testa za dvogodišnjake koji se sastojao od testa veličine i testa količine, testa za trogodišnjake, koji se sastojao od testa Mačke i testa Hlapić i životinje, te na kraju slobodnog razgovora. Dvogodišnjaci su postigli lošije rezultate unutar skupine, a pritom su unutar spolova dvogodišnjakine bolje od dvogodišnjaka a trogodišnji dječaci uspješniji od trogodišnjakinja. Nije dkazana statistički značajna razlika na testovima za dvogodišnjake i trogodišnjake.
govorno-jezični razvoj; razlike između dječaka i djevojčica; rano djetinjstvo
nije evidentirano
engleski
Comparison of speech and language development of two- and three-year old boys and girls
nije evidentirano
speech and language development; differences between boys and girls; early childhood
nije evidentirano
Podaci o izdanju
104
28.02.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb