Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica (CROSBI ID 369568)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lakuš, Maja Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica / Mildner, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Lakuš, Maja

Mildner, Vesna

hrvatski

Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica

Nastojalo se utvrditi postoje li razlike između dvogodišnjaka i trogodišnjaka, postoje li razlike između dječaka i djevojčica te provjeriti postoje li razlike u uspješnosti na različitim testovima (koje bi bile uvjetovane spolom ili dobi). U istraživanju je sudjelovalo 40 ispitanika podijeljenih u 2 skupine, skupina dvogodišnjaka (N=18) i skupina trogodišnjaka (N=22). Istraživanje se sastojalo od 4 cjeline: testa imenovanja, testa za dvogodišnjake koji se sastojao od testa veličine i testa količine, testa za trogodišnjake, koji se sastojao od testa Mačke i testa Hlapić i životinje, te na kraju slobodnog razgovora. Dvogodišnjaci su postigli lošije rezultate unutar skupine, a pritom su unutar spolova dvogodišnjakine bolje od dvogodišnjaka a trogodišnji dječaci uspješniji od trogodišnjakinja. Nije dkazana statistički značajna razlika na testovima za dvogodišnjake i trogodišnjake.

govorno-jezični razvoj; razlike između dječaka i djevojčica; rano djetinjstvo

nije evidentirano

engleski

Comparison of speech and language development of two- and three-year old boys and girls

nije evidentirano

speech and language development; differences between boys and girls; early childhood

nije evidentirano

Podaci o izdanju

104

28.02.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija