Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima (CROSBI ID 369603)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Kukuljan, Katarina
Krkar, Zdravko
Krakar, Zdravko
hrvatski
Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima
U radu se istražuje mogućnost kontinuiranog unaprjeđenja kvalitete rada Službe za podršku korisnicima u banci kroz statističko upravljanje njezin procesom. Rezultati istraživanja pokazuju da je primjenom Šest sigma metodike i provođenjem svih koraka DMAIC koncepta (definiraj, mjeri, analiziraj, unaprijedi, kontroliraj) moguće je uspostaviti model procesa rada u Službi za podršku korisnicima koji osigurava unaprjeđenje kvalitete iskazane povećanim brojem riješenih problema na I razini podrške odnosno povećanim brojem ukupno riješenih poruka u korisnički očekivanom vremenu rješavanja problema. Novo uspostavljeni model omogućava kontinuirano mjerenje odnosno iskazivanje kvalitete putem brojčanih pokazatelja što pridonosi boljem upravljanju IT uslugama u dijelu donošenja odluka i praćenja rezultata njihove primjene.
kvaliteta; statističko upravljanje procesom; šest sigma; DMAIC ciklus; služba potpore
nije evidentirano
engleski
Statistical quality control of the service support
nije evidentirano
quality; statistical control; six sigma; DMAIC; service support
nije evidentirano
Podaci o izdanju
126
01.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin