Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima (CROSBI ID 369603)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kukuljan, Katarina Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima / Krkar, Zdravko (mentor); Krakar, Zdravko (neposredni voditelj). Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kukuljan, Katarina

Krkar, Zdravko

Krakar, Zdravko

hrvatski

Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima

U radu se istražuje mogućnost kontinuiranog unaprjeđenja kvalitete rada Službe za podršku korisnicima u banci kroz statističko upravljanje njezin procesom. Rezultati istraživanja pokazuju da je primjenom Šest sigma metodike i provođenjem svih koraka DMAIC koncepta (definiraj, mjeri, analiziraj, unaprijedi, kontroliraj) moguće je uspostaviti model procesa rada u Službi za podršku korisnicima koji osigurava unaprjeđenje kvalitete iskazane povećanim brojem riješenih problema na I razini podrške odnosno povećanim brojem ukupno riješenih poruka u korisnički očekivanom vremenu rješavanja problema. Novo uspostavljeni model omogućava kontinuirano mjerenje odnosno iskazivanje kvalitete putem brojčanih pokazatelja što pridonosi boljem upravljanju IT uslugama u dijelu donošenja odluka i praćenja rezultata njihove primjene.

kvaliteta; statističko upravljanje procesom; šest sigma; DMAIC ciklus; služba potpore

nije evidentirano

engleski

Statistical quality control of the service support

nije evidentirano

quality; statistical control; six sigma; DMAIC; service support

nije evidentirano

Podaci o izdanju

126

01.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti