"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba (CROSBI ID 369643)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kalajžić, Andrea
Peračković, Krešimir
hrvatski
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba
Polazeći od Marxovog koncepta otuđenja u industrijskoj proizvodnji 19. stoljeća, ovaj rad razmatra suvremene tipove otuđenja. Najprije su prikazani pristupi autora Frankfurtske škole koji izvor otuđenje vide u masovnoj kulturi i tehnološkom razvoju. Posebna su poglavlja posvećena C.W. Millsu i njegovom konceptu tržišta ličnosti na kojem "prodaju sebe" bijeli ovratnici, kao i autorici A. Hoschild koja koncept otuđenja uočava u emocionalnom radu. Usporedbe glavnih teza navedenih autora mogu poslužiti kao temeljni teorijski okvir za koncept otuđenja u postindustrijskom dobu.
Frankfurtska škola; bijeli ovratnici; otuđenje; tržište ličnosti; emocionalni rad
nije evidentirano
engleski
"Selling yourself"-Human being as a Resource in the Postindustrial Age
nije evidentirano
Frankfurt School; white-collar workers; alienation; market of personalities; emotional work
nije evidentirano
Podaci o izdanju
16
25.09.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb