Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba (CROSBI ID 369643)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kalajžić, Andrea "Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba / Peračković, Krešimir (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2008

Podaci o odgovornosti

Kalajžić, Andrea

Peračković, Krešimir

hrvatski

"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba

Polazeći od Marxovog koncepta otuđenja u industrijskoj proizvodnji 19. stoljeća, ovaj rad razmatra suvremene tipove otuđenja. Najprije su prikazani pristupi autora Frankfurtske škole koji izvor otuđenje vide u masovnoj kulturi i tehnološkom razvoju. Posebna su poglavlja posvećena C.W. Millsu i njegovom konceptu tržišta ličnosti na kojem "prodaju sebe" bijeli ovratnici, kao i autorici A. Hoschild koja koncept otuđenja uočava u emocionalnom radu. Usporedbe glavnih teza navedenih autora mogu poslužiti kao temeljni teorijski okvir za koncept otuđenja u postindustrijskom dobu.

Frankfurtska škola; bijeli ovratnici; otuđenje; tržište ličnosti; emocionalni rad

nije evidentirano

engleski

"Selling ​​yourself"-Human being as a Resource in the Postindustrial Age

nije evidentirano

Frankfurt School; white-collar workers; alienation; market of personalities; emotional work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16

25.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija