Ocena disleksije pri študentih: značilnosti in posebnosti jezika – pogled na projekt Isheds. (CROSBI ID 582460)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lenček, Mirjana ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Kraljević, Radojka
slovenski
Ocena disleksije pri študentih: značilnosti in posebnosti jezika – pogled na projekt Isheds.
Procjena sposobnosti i vještina je izrazito zahtjevan i težak zadatak koji nosi odgovornost provoditelja i svih osoba koje traženim ili danim informacijama mogu utjecati na ishod ovoga procesa. Kako je disleksija fenomen kojega određuju različite definicije, teorije uzroka, opis simptoma, posebnosti vezane uz dob, jezik, pismo, formalnu poduku i niz drugih čimbenika, jasno je da procjena disleksije zapravo predstavlja ne samo zadatak već vrlo zahtjevnu «misiju». Opterećuje je i činjenica da procjena/dijagnoza disleksije «obilježava» osobu za cijeli život.
procjena disleksije; studenti; osobitosti jezika i pisma
nije evidentirano
engleski
Assessment of dyslexia in college students: characteristics and peculiarities of language - experiences from the project iSheds
nije evidentirano
assessment of dylsxia; students; language and letters specifities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
252-257.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Specifične učne težave v vseh obdobjih - Zbornik prispevkov Tretje mednarodne konference o specifičnih učnih težavah v Sloveniji in nacionalna konferenca Tempus – Isheds.
Ljubljana: BRAVO
978-961-92931-0-2
Podaci o skupu
Specifične učne težave v vseh obdobjih
predavanje
01.10.2010-02.10.2010
Ljubljana, Slovenija