Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku (CROSBI ID 582642)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Aladrović-Slovaček, Katarina ; Kolar Billege, Martina Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 15-30

Podaci o odgovornosti

Aladrović-Slovaček, Katarina ; Kolar Billege, Martina

hrvatski

Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku

Cilj ovoga rada je istražiti na koji način (prema kojim kriterijima) učitelji razredne nastave (N=120) procjenjuju ostvarenje jezične djelatnosti pisanja. Kako ne postoje standardizirani kriteriji za procjenu jezične djelatnosti pisanja, nego samo predloženi pristupi (Težak, 1998, Visinko, 2007), pokazuje se da se oni u praksi na različite načine ostvaruju. Jezična djelatnost pisanja jedna je od temeljnih jezičnih djelatnosti na kojoj se procjenjuje učenikovo znanje materinskoga jezika i o čijim rezultatima ovisi učenikova budućnost (državna matura, buduća mala matura). Ovo istraživanje željelo bi pokazati trenutnu situaciju i otvoriti put standardizaciji kriterija za procjenjivanje jezične djelatnosti pisanja.

jezične djelatnosti ; pisanje ; procjenjivanje ; znanje materinskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Evaluating writing skills in the mother tongue

nije evidentirano

language skills ; writing ; assessment ; knowledge of mother tongue

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-30.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete

Bežen, A., Majhut, B.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

978-953-7210-43-4

Podaci o skupu

Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)

ostalo

11.11.2011-13.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija