Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku (CROSBI ID 582642)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aladrović-Slovaček, Katarina ; Kolar Billege, Martina
hrvatski
Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku
Cilj ovoga rada je istražiti na koji način (prema kojim kriterijima) učitelji razredne nastave (N=120) procjenjuju ostvarenje jezične djelatnosti pisanja. Kako ne postoje standardizirani kriteriji za procjenu jezične djelatnosti pisanja, nego samo predloženi pristupi (Težak, 1998, Visinko, 2007), pokazuje se da se oni u praksi na različite načine ostvaruju. Jezična djelatnost pisanja jedna je od temeljnih jezičnih djelatnosti na kojoj se procjenjuje učenikovo znanje materinskoga jezika i o čijim rezultatima ovisi učenikova budućnost (državna matura, buduća mala matura). Ovo istraživanje željelo bi pokazati trenutnu situaciju i otvoriti put standardizaciji kriterija za procjenjivanje jezične djelatnosti pisanja.
jezične djelatnosti ; pisanje ; procjenjivanje ; znanje materinskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Evaluating writing skills in the mother tongue
nije evidentirano
language skills ; writing ; assessment ; knowledge of mother tongue
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-30.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete
Bežen, A., Majhut, B.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
978-953-7210-43-4
Podaci o skupu
Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)
ostalo
11.11.2011-13.11.2011
Zagreb, Hrvatska