Nužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH (CROSBI ID 369785)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Tukić, Sanela
Renko, Sanda
hrvatski
Nužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH
Maloprodajna poduzeća posluju u sve kompleksnijem okruženju. Intenziviranje konkurencije, rast očekivanja potrošača, brze promjene tehnologije koje utječu i a potrošače i na način poslovanja proizvođača, maloprodavača i sdrugih posrednika, zahtijevaju angažiranje svih članova lanca radi povećanja djelotvornosti i pružanja bolje usluge kupcima. U radu su opisana osnovna obilježja odnosa između dobavljača i maloprodavača, identificirane su osnovne prepreke zajedničkom radu, te preporuke za unapređenje suradnje. Istraživanje je provedeno na tržištu robe široke potrošnje u B&H.
maloprodavači; dobavljači; Bosna i Hercegovina
nije evidentirano
engleski
The importance for the change of traditional relationships between suppliers and retailers in Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
retailers; suppliers; Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
Podaci o izdanju
156
13.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb