Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Motivacija učenika i konceptualno razumijevanje sadržaja energije na kraju osnovne škole (CROSBI ID 369789)

Ocjenski rad | diplomski rad

Martinko, Sanja Motivacija učenika i konceptualno razumijevanje sadržaja energije na kraju osnovne škole / Paar, Vladimir (mentor); Nazor, Mirjana (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Martinko, Sanja

Paar, Vladimir

Nazor, Mirjana

hrvatski

Motivacija učenika i konceptualno razumijevanje sadržaja energije na kraju osnovne škole

U ovom su radu objavljena empirijska istraživanja na statistički signifikantnom uzorku od 473 učenika šestog razreda te 557 učenika osmog razreda iz 8 osnovnih škola grada Zagreba i zagrebačke županije. Istraživanjem se željelo utvrditi učeničke predkoncepcije o energiji prije početka nastave fizike, na kraju šestog razreda te ispitati konceptualno razumijevanje fizikalnog sadržaja energije na kraju osnovne škole. Također se željela istražiti motivacija učenika za učenje fizikalnih sadržaja, uočiti eventualna korelacija između stavova učenika prema fizici i njenim sadržajima s motivacijom za daljnje učenje fizike u srednjoj školi te pokazati ima li različitosti u stavovima, motivaciji i razini usvojenosti nastavnih sadržaja kod dječaka i djevojčica. Dokazano je, na temelju analize ovih empirijskih istraživanja, kako učenici s pozitivnijim stavovima o fizici ostvaruju prosječno bolje rezultate na testu znanja. Također je dokazano da je odnos opće motivacije i uratka u testu podjednak kod oba spola, dok su pojedini motivacijski elementi različito povezani sa znanjem kod dječaka i djevojčica. Pokazalo se kako je povezanost stavova prema načinu učenja fizike i ukupnog rezultata na testu nešto veća kod učenica, dok je veza subskale motivacije za daljnje učenje fizike i rezultata na testu veća kod učenika muškog spola.

učenje; aktivno učenje; motivacija; učenik; nastavnik; interaktivna nastava fizike; prirodoznanstvena i fizikalna pismenost; učeničke predkoncepcije; konceptualna promjena; energija i njeni oblici

nije evidentirano

engleski

Energy at the end of the elementary school

nije evidentirano

learning; active learning; motivation; a student; a teacher; interactive physics teaching; natural science and physical literacy; students' preconceptions; conceptual change; energy and its forms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

143

01.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Filologija