The Social Cost of Social Value Creation: A An Exploratory Inquiry into the Ambivalent Nature of Complex Information Technology Intensive Firms (CROSBI ID 45424)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jelen, Jonatan ; Kolaković, Marko
engleski
The Social Cost of Social Value Creation: A An Exploratory Inquiry into the Ambivalent Nature of Complex Information Technology Intensive Firms
U ovom poglavlju monografije autori govore o tzv. Complex Information Technology-Intensive firms, ili skraćeno CITI tvrtkama koja intenzivno koriste složene informacijske tehnologije od kuda potiče i njihov naziv. Takve tvrtke prerasle u suvremene informatičke divove Virtualne ekonomije. Međutim, iako su one doprinijele razvoju društva kroz kreaciju novih društvenih vrijednosti na dosad besprimjeran način, svejedno taj njihov benefit ima i svoju negativnu stranu. Iza njihovog dobronamjernog imidža i pohvalne reputacije u povećanju koristi i boljitka društva skriva se specifična okosnica primarno vlastitog interesa, zaštite vlastitog konkurentskog položaja i/ili vlastite samoodrživosti na globalnom tržištu.
CITI firms, Enterprise Information Systems, design management
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
371-379.
objavljeno
Podaci o knjizi
Enterprise Information Systems Design, Implementation and Management: Organizational Applications
Cruz-Cunha, Maria Manuela ; Varajao, Joao
New York (NY): Business Science Reference (BSR)
2010.
978-1-61692-020-3