Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji (CROSBI ID 369928)

Ocjenski rad | diplomski rad

Draganić, Mateja Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Draganić, Mateja

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji

Ovaj diplomski rad obrađuje temu upravljanja događajima u hrvatskoj modnoj industriji, na primjeru najpoznatijeg hrvatskog modnog događaja Cro-à-porter. Cro-à-porter je začetnik razvoja upravljanja događajima u Hrvatskoj, te je kao takav postavio standarde dobrog marketinga događaja na hrvatskom tržištu. Tema je značajna jer prikazuje razvoj marketinga događaja i upravljanja tim događajima na hrvatskom tržištu. Marketing događaja predstavlja dio promocijskog miksa kao faktor ostvarivanja zarade i povećanja lojalnosti potrošača, kako postojećih tako i budućih. Modna industrija je izvrstan primjer prikaza važnosti marketinga događaja upravo zbog turbulentnosti same industrije, mijenjanja preferencija potrošača te kreiranja sasvim novih smjerova prikaza gotovog proizvoda ciljnom segmentu potrošača. Glavni cilj ovog rada je istražiti i opisati novi marketinški fenomen – marketing događaja

marketing; upravljanje događajima; modna industrija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Event marketing in croatian fashion industry

nije evidentirano

marketing; event marketing; fashion industry; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

22.02.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano