Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji (CROSBI ID 369928)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Draganić, Mateja
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji
Ovaj diplomski rad obrađuje temu upravljanja događajima u hrvatskoj modnoj industriji, na primjeru najpoznatijeg hrvatskog modnog događaja Cro-à-porter. Cro-à-porter je začetnik razvoja upravljanja događajima u Hrvatskoj, te je kao takav postavio standarde dobrog marketinga događaja na hrvatskom tržištu. Tema je značajna jer prikazuje razvoj marketinga događaja i upravljanja tim događajima na hrvatskom tržištu. Marketing događaja predstavlja dio promocijskog miksa kao faktor ostvarivanja zarade i povećanja lojalnosti potrošača, kako postojećih tako i budućih. Modna industrija je izvrstan primjer prikaza važnosti marketinga događaja upravo zbog turbulentnosti same industrije, mijenjanja preferencija potrošača te kreiranja sasvim novih smjerova prikaza gotovog proizvoda ciljnom segmentu potrošača. Glavni cilj ovog rada je istražiti i opisati novi marketinški fenomen – marketing događaja
marketing; upravljanje događajima; modna industrija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Event marketing in croatian fashion industry
nije evidentirano
marketing; event marketing; fashion industry; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
22.02.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb