izvor podataka: crosbi
!
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima (CROSBI ID 45459)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Vuletić, Ante
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.). Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 317-345
Podaci o odgovornosti
Vuletić, Ante
hrvatski
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima
Jedan od najvažnijih procesa u svakoj organizaciji je planiranje. Samo jedan od pet vlasnika malih poduzeća kreira strateški marketinški plan, a najčešći pristup tržištu je onaj koji se temelji na narudžbama kupaca, umjesto da se istražuje tko su kupci i što trebaju.
strateški marketinški plan, mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
Building a strategic marketing plan in small and medium-sized enterprises
nije evidentirano
strategic marketing plan, SME
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-345.
objavljeno
Podaci o knjizi
Renko, Nataša
Zagreb: Naklada Ljevak
2010.
978-953-303-220-7
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove