Baza znanja usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica (CROSBI ID 370090)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Janješić, Ivana
Badurina, Boris
Bosančić, Boris
hrvatski
Baza znanja usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica
Rad se bavi online referentnim uslugama i bazama znanja kao sastavnim dijelom tih usluga. Svrha ovog rada se odnosi na istraživanje mogućnosti razvoja baze znanja online referentne usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica kroz segmente integracije njezinih sastavnih dijelova. Kroz teorijski dio rada dan je pregled svih važnijih aspekata tradicionalne i online referentne službe uz osvrt na referentne usluge QuestionPoint te Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica. Posebna pozornost posvećena je važnom dijelu online referentnih usluga - bazama znanja. Dana je njihova definicija a detaljnije su obrađene baze znanja usluga QuestionPoint i Pitajte knjižničare. Uvod u drugi, istraživački dio rada odnosio se na stvaranje prototipne baze znanja usluge Pitajte knjižničara koja se zasnivala na integraciji pripadnih baza linkova te baze pitanja i odgovora. Provedbom anketnog upitnika nastojalo se utvrditi koliko je razvijena prototipna baza znanja korisna i funkcionalna knjižničarima-informatorima u okviru usluge. Rad je otvorio mogućnosti napredovanja i nadopunjavanja baze znanja kao i njezin daljnji rast što će 'otvoriti' put k stvaranju baze znanja koja neće samo okupljati mrežne stranice i pitanja i odgovore već i duge vrste izvora poput tiskanih .
online referentne usluge; baze znanja; Pitajte knjižničare; QuestionPoint; Ask a Librarian
nije evidentirano
engleski
Croatian ask-a-librarian knowledge base
nije evidentirano
online refferal services; knowledge base; ask a librarian
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
30.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek