Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Baza znanja usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica (CROSBI ID 370090)

Ocjenski rad | diplomski rad

Janješić, Ivana Baza znanja usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica / Badurina, Boris (mentor); Bosančić, Boris (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Janješić, Ivana

Badurina, Boris

Bosančić, Boris

hrvatski

Baza znanja usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica

Rad se bavi online referentnim uslugama i bazama znanja kao sastavnim dijelom tih usluga. Svrha ovog rada se odnosi na istraživanje mogućnosti razvoja baze znanja online referentne usluge Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica kroz segmente integracije njezinih sastavnih dijelova. Kroz teorijski dio rada dan je pregled svih važnijih aspekata tradicionalne i online referentne službe uz osvrt na referentne usluge QuestionPoint te Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica. Posebna pozornost posvećena je važnom dijelu online referentnih usluga - bazama znanja. Dana je njihova definicija a detaljnije su obrađene baze znanja usluga QuestionPoint i Pitajte knjižničare. Uvod u drugi, istraživački dio rada odnosio se na stvaranje prototipne baze znanja usluge Pitajte knjižničara koja se zasnivala na integraciji pripadnih baza linkova te baze pitanja i odgovora. Provedbom anketnog upitnika nastojalo se utvrditi koliko je razvijena prototipna baza znanja korisna i funkcionalna knjižničarima-informatorima u okviru usluge. Rad je otvorio mogućnosti napredovanja i nadopunjavanja baze znanja kao i njezin daljnji rast što će 'otvoriti' put k stvaranju baze znanja koja neće samo okupljati mrežne stranice i pitanja i odgovore već i duge vrste izvora poput tiskanih .

online referentne usluge; baze znanja; Pitajte knjižničare; QuestionPoint; Ask a Librarian

nije evidentirano

engleski

Croatian ask-a-librarian knowledge base

nije evidentirano

online refferal services; knowledge base; ask a librarian

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

30.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti