Utjecaj likovnih i grafičkih elemenata na doživljaj dizajna ambalaže (CROSBI ID 370174)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Smrček, Maja
Brozović, Maja
hrvatski
Utjecaj likovnih i grafičkih elemenata na doživljaj dizajna ambalaže
U današnjem modernom potrošačkom društvu skoro da i nema proizvoda koji nema potrebu za dobro oblikovanom ambalažom. Kvalitetno i lijepo oblikovana ambalaža, odnosno grafička prepoznatljivost, predstavlja značajni faktor u komunikaciji proizvođač - potrošač. Stoga predmet istraživanja ovog diplomskog rada jest koliko likovni i grafički elementi utječu na sam doživljaj ambalaže, prilikom kupnje, te je li uistinu dobro oblikovana ambalaža, sa pravilnim rasporedom likovnih i grafičkih elementa postala uzrokom bolje prodaje proizvoda. Kroz teorijski dio cilj je analizirati aspekte ambalaže, likovne i grafičke elemente, samo značenje , te njihovu primjenu u samom procesu oblikovanja ambalaže, predočiti njihovu „mod“ u današnjem modernom doživljaju ambalaže. U eksperimentalnom dijelu, putem ankete, dolazi se do samog mišljenja potrošača koliko i kako likovni i grafički elementi utječu na njih, na sam doživljaj ambalaže prilikom njihove odluke o kupnji proizvoda.
ambalaža; dizajn; likovni i grafički elementi
nije evidentirano
engleski
Influence of visual and graphic elements on the experience of packaging design
nije evidentirano
packaging; design; visual and graphic elements
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
03.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb