Emocionalna funkcija omota glazbenih albuma istog stila glazbe (CROSBI ID 370180)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Basta, Bruno
Brozović, Maja
hrvatski
Emocionalna funkcija omota glazbenih albuma istog stila glazbe
Potrebna je određena doza napora, kreativnosti i planiranja da bi se izradio omot glazbenog albuma, koji će korisniku uspješno poslati vizualnu poruku, mameći ga na kupnju glazbenog albuma. Ali ne samo to - dobar dizajn i nije nužno uvjet, već bitna vrlina albumskog omota. Cilj je osmisliti i ostvariti idejno rješenje na način da već unaprijed odgovara stilu glazbe koji se nalazi na albumu, a samim time i ciljanoj skupini. U tom slučaju je emocionalna funkcija znaka uspješno iskorištena, ona stvara ugodnu, željenu komunikaciju s publikom, šarmira i osvaja korisnika, te napokon pridonosi razvitku glazbene industrije. U diplomskom radu razrađene su teme dizajna omota glazbenog albuma kao polja grafičkog dizajna, ali i kao pojma koji je prisutan još s početka 20. stoljeća. Spomenuta je problematika sklonosti današnjeg društva digitalizaciji glazbene industrije, što šteti razvitku ove dizajnerske grane. Ovdje se cilja na mlad, žestok, sve više popularan stil glazbe: metal. Postavlja se pitanje: kakav dizajn omota glazbenih albuma koristiti s obzirom na koji od brojnih metal podstilova? Odgovor će se pronaći u trinaest primjera dizajniranih glazbenih omota, od svake vrste metal glazbe po jedan, te osvrte na svaki od njih.
omot; grafički dizajn; glazbeni stil; emocionalna funkcija znaka
nije evidentirano
engleski
Emotional function of music album covers in the same genre of music
nije evidentirano
cover; graphic design; music genre; emotional function of symbol
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
06.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb