Vizualni identitet obiteljskog gospodarstva "Pepo" (CROSBI ID 370189)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hlebec, Željka
Brozović, Maja
hrvatski
Vizualni identitet obiteljskog gospodarstva "Pepo"
Predmet istraživanja ovog diplomskog rada jest, izrada vizualnog identiteta za obiteljsko gosopodarstvo koje proizvodi bučino ulje „Pepo“. Poduzede postoji duži niz godina, točnije od 2000. godine, ali posluje bez vizualnog identiteta. Cilj je prikazati djelatnost gospodarstva novim vizualnim identitetom, te ga istaknuti od konkurencije i time povedati njegovu prepoznatljivost diljem cijele zemlje. Tijek izrade samog identiteta obuhvada više faza: prikupljanje informacija, istraživanje tržišta koje obuhvada analiziranje konkurencije, pozicioniranje i strategiju, definiranje parametra za vizualni identitet i na kraju izrada knjige standarda na temelju analize anketnog upitnika. Rezultati ankete pokazuju koliki značaj ima sam vizualni identitet, njegove karakteristike kao što su tipografija, oblik, boja, koncept te usporedba logotipa međusobno. Vizualni identitet može se ciljano dizajnirati, kako bi cjelokupni koncept bio u potpunosti u skladu s vrijednostima proizvoda za koji je namijenjen.
Vizualni identitet; logotip; knjiga standarda; ekstra djevičansko bučino ulje; obiteljsko gospodarstvo "Pepo"
nije evidentirano
engleski
The visual identity for a family farm "Pepo"
nije evidentirano
Visual identity; logo; book of standards; extra virgin pumpkin seed oil; family farm "Pepo"
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
04.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb