Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga interneta u političkoj komunikaciji i poticanju političke uključenosti građana u Hrvatskoj:Izborna kampanja na internetu 2007. (CROSBI ID 370401)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Bebić, Domagoj Uloga interneta u političkoj komunikaciji i poticanju političke uključenosti građana u Hrvatskoj:Izborna kampanja na internetu 2007. / Boras, Damir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2009

Podaci o odgovornosti

Bebić, Domagoj

Boras, Damir

hrvatski

Uloga interneta u političkoj komunikaciji i poticanju političke uključenosti građana u Hrvatskoj:Izborna kampanja na internetu 2007.

Doktorska radnja prikazauje ulogu Interneta u predizbornoj kampanji za Hrvatski sabor 2007. razlikujući pri tom dvije istraživačke perspektive – onu koja proizlazi iz teorije političkog marketinga i uloge interneta u suvremenim izbornim kampanjama te onu koja se bavi potencijalom interneta za političkim uključenjem grañana (engagement). Cilj disertacije je, koristeći metodu analize sadržaja te oslanjajući se na literaturu o ulozi interneta u suvremenim izbornim kampanjama (cybercampaigning) i literaturu o krizi javnog komuniciranja te demokratskom potencijalu interneta, istražiti u a) kojoj su mjeri i na koji način hrvatske stranke na parlamentarnim izborima 2007. koristile marketinški potencijal interneta ; b) u kojoj mjeri i na koji način su koristile internet kako bi potaknule grañane na (on-line ili off-line) sudjelovanje u politici. Osim političkim strankama, rad se bavi i grañanskim on-line inicijativama te analizira na koji način su neovisne grañanske inicijative pokušale potaknuti političko sudjelovanje grañana u za vrijeme i neposredno prije početka službene kampanje. Rezultati istraživanja pokazali su da su stranke u Hrvatskoj na paralmentarnim izborima 2007. samo djelomično iskoristile marketinški potencijal interneta. Posebno su podbacile male stranke čime su propustile barem u on-line svijetu premostiti jaz izmeñu sebe i velikih stranaka. Analiza elemenata interaktivnosti pokazala je da stranke u predizborno vrijeme u načelu nisu koristile internet kako bi se upustile u raspravu s biračima. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem, meñutim, samo potvrñuju trendove u drugim zemljama koji govore da upotreba interneta u svrhu rasprave sa strankama i kandidatima, a koje ima za cilj povećanje opće uključenosti grañana i širenje kruga politički aktivnih grañana, nije ispunila rana optimistična predviñanja.

izbori; političke stranke; Internet; web stranice; građanska uključenost; online inicijative

nije evidentirano

engleski

Role of the Internet in political communication and citizens engagement in Croatia: Election 2007 - Internet campaign

nije evidentirano

elections; political parties; Internet; web pages; citizens engagement; online initiatives

nije evidentirano

Podaci o izdanju

175

16.11.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Politologija