Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pretpostavke usvajanja ekoloških spoznaja i stavova (CROSBI ID 180783)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mužić, Vladimir ; Prelog, Nenad ; Rodek, Stjepan ; Sekulić-Majurec, Ana Pretpostavke usvajanja ekoloških spoznaja i stavova // Odgoj i samoupravljanje, 2 (1982), 1; 227-260

Podaci o odgovornosti

Mužić, Vladimir ; Prelog, Nenad ; Rodek, Stjepan ; Sekulić-Majurec, Ana

hrvatski

Pretpostavke usvajanja ekoloških spoznaja i stavova

U radu se konstatira polazno stanje s obzirom na prisutnost ekoloških sadržaja u programskoj strukturi osnovne škole i istražuju mišljenja o utjecajima ljudskog djelovanja na prirodu kod raznih grupa respondenata. Koncipira se poseban model ekološke odgojno-obrazovne aktivnosti koja nije "nastavno-specifična", tj. vezana za određeni sadržaj nekog nastavnog predmeta, već je usmjerena na izvannastavne aktivnosti, za što je osobito pogodna igra. Rezultati istraživanja pokazuju da se, koristeći postupke razvojnog istraživanja, može doći do korisnih podataka za kritiku postojećih nastavnih programa, kao i do identificiranja kritičkih točaka u odnosu pojedinca prema okolini. Procjena utjecaja raznih ljudskih akcija na prirodu pokazala je da su učenici sposobni da "ekološki" misle. Stoga je opravdano da im se ponude odgojno-obrazovni sadržaji iz područja ekologije, s tim da se oni usvajaju na načine koji odgovaraju suvremenim dostignućima obrazovne tehnologije.

ekološki sadržaji u osnovnoj školi; modeli ekološke odgojno-obrazovne aktivnosti; ekološke igre u nastavi i učenju

nije evidentirano

engleski

Assumption of acquisition of ecological knowledge and attitudes

nije evidentirano

ecological contents in the primary schools; models of ecological and educational activity; ecological games in the teaching and learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

1982.

227-260

objavljeno

0351-4889

Povezanost rada

nije evidentirano