Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti (CROSBI ID 180785)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Proleta, Jelena ; Svalina, Vesna Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti // Život i škola = Life and school, 26 (2011), 2; 134-153

Podaci o odgovornosti

Proleta, Jelena ; Svalina, Vesna

hrvatski

Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti

Odgoj i obrazovanje predstavljaju dva ravnopravna aspekta u okviru odgojno-obrazovnog procesa. Obrazovanjem se zadovoljavaju spoznajni, doživljajni i psihomotorni interesi pojedinca, dok se odgojem razvijaju međuljudski odnosi i komunikacija te se prihvaćaju općeljudske i društvene norme. Uključivanjem učenika u izvannastavne aktivnosti zadovoljavaju se podjednako i njihove obrazovne i odgojne potrebe. Tu se ostvaruju oni ciljevi koji se ne uspijevaju ostvariti u redovnoj nastavi, a nude se i oni sadržaji koji prate suvremena zbivanja i spoznaje. Te su aktivnosti vrlo važne u odgoju jer se svojim sadržajima približavaju željama učenika te pridonose razvoju učeničke osobnosti, stvaranju uvjeta za kulturni napredak te očuvanju i promicanju kulturalne raznolikosti. U radu je prikazano istraživanje koje je provedeno kako bi se temeljem mišljenja učenika uvidjela odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti te prikazalo kakvo je njihovo viđenje slobodnog vremena i mogućnosti za njegovo ispunjavanje određenim glazbenim aktivnostima. Istraživanje je usmjereno na tri područja: osobni doživljaj učenika, suradnja s drugima i slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici izabrane izvannastavne glazbene aktivnosti doživljavaju kao mjesto radosti, druženja, ali i učenja. U tom okruženju vlada pozitivna atmosfera koju karakterizira zajednički rad, međusobno poštivanje, uvažavanje i poticanje. Učenici vole kada im je slobodno vijeme ispunjeno korisnim sadržajima pogotovo ako su ti sadržaji u skladu s njihovim interesima. U ovom slučaju, njihov interes je glazba, kojom se većina želi više baviti u budućnosti.

slobodno vrijeme; izvannastavne aktivnosti; izvannastavne glazbene aktivnosti; odgojna uloga izvannastavnih aktivnosti; glazba u školi

nije evidentirano

engleski

Upbringing Role of Extra-Curricular Music Activities

nije evidentirano

free time; extra-curricular activities; extra-curricular music activities; upbringing role of extra-curricular activities; music in school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2011.

134-153

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice