Disleksija i nastava stranog jezika: prilagodba ciljeva i metoda (CROSBI ID 370800)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Thes, Andrea
Häusler, Maja ; Lenček, Mirjana
hrvatski
Disleksija i nastava stranog jezika: prilagodba ciljeva i metoda
U teorijskom dijelu autorica prikazuje najvažnije karakteristike procesa stjecanja prvog i stranog jezika, te razvijanja vještina čitanja i pisanja i pri tom se osvrće na posebnosti tih razvojnih procesa kod učenika s poteškoćama disleksije. Zatim referira suvremeno shvaćanje fenomena disleksije, teorijska razmatranja problematike učenja stranih jezika za učenike s disleksijom i istraživanja fenomena disleksije u vezi s usvajanjem drugog ili stranog jezika. Svoje istraživanje autorica je provela među učenicima s disleksijom koji uče njemački jezik u osnovnoj školi, kao drugi strani jezik. Na temelju svojih rezultata, kao i nastavnog iskustva, autorica koncipira principe kojima se mogu prilagoditi nastavni ciljevi i programi, te predlaže i neke postupke za rad s takvim učenicima, posebno prilagođene njihovim potrebama. Zaključno autorica ističe faktore i postupke koji mogu pospješiti usvajanje stranog jezika učenika s disleksijom, te upozorava na nedostatno obrazovanje nastavnika za rad s takvim učenicima.
Nastava stranog jezika; njemački kao strani jezik; disleksija
nije evidentirano
engleski
Dyslexia and Foreign Language Teaching: Modification of Goals and Teaching Methods
nije evidentirano
Foreign language teaching; German as foreign language; dyslexia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
101
27.12.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb