Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije (CROSBI ID 584121)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Hrvatić, Neven Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije. 2012

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven

hrvatski

Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije

Integracija učenika s posebnim potrebama zasniva se na interdisciplinarnom pristupu i suradničkim odnosima između učitelja/nastavnika, pedagoga i stručnih suradnika, kao i suradnje s roditeljima. Specifičan didaktičko-metodički pristup u nastavi geografije odnosi se na diferencijaciju i individualizaciju nastave, a prema povećanju mogućnosti, smanjenja nesigurnosti, straha i poteškoća izolacije učenika s posebnim potrebama. Stvaranje pozitivnog odgojnog (nastavnog) ozračja važno u situaciji kada se “drugačija” djeca/učenici prihvaćaju i uključuju u zajedničke aktivnosti. Potpuna integracija predviđena je za učenike s posebnim potrebama (razvojnim teškoćama) kojima je uz primjerenu individualiziranu pomoć i program rehabilitacije moguće osigurati napredovanje u zajedništvu s vršnjacima bez teškoća u razvoju. U zavisnosti od stupnja oštećenja učenika realiziraju se redovni, individualizirani ili prilagođeni nastavni programi. Individualizirani program predviđa oblike i metode rada u nastavi prilagođene specifičnim potrebama učenika: reducirani su sadržaji nastave, primjenjuje se specifičan pristup i nastavna tehnologija, a sastavni dio programa je produženi stručni postupak koji se realizira u posebnim odgojno-obrazovnim skupinama nakon redovite nastave.

učenici s posebnim potrebama; nastava geografije; školska integracija

nije evidentirano

engleski

Pedagogical determinants of integration of students with special needs in the teaching of geography

nije evidentirano

students with special needs; geography; school integration

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije

pozvano predavanje

12.01.2012-13.01.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija