Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 584225)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radišić, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja
hrvatski
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika
U radu se predstavlja istraživanje o strategijama čitanja i uspjehu u čitanju s rezumijevanjem provedeno s učenicima engleskoga kao stranoga jezika u 4. razredu osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 165 ispitanika, a korišteni su Upitnik o strategijama čitanja na engleskom jeziku za učenike mlađe školske dobi i test čitanja s odgovaranjem na pitanja na meterijalnom jeziku. Analiza rezultata pokazala je povezanost uporabe strategija čitanja i uspjeha na testu. Bolje rezultate postigli su oni ispitanici koji koriste strategije samostalnoga čitanja za razliku od manje samostalnih čitatelja, tj. ispitanika koji se koriste vanjskim izvorima informacija.
strategije čitanja ; čitanje s razumijevanjem ; mlađi učenici ; upitnik ; test razumijevanja čitanjem
nije evidentirano
engleski
Relationship between Reading Strategies and Reading Comprehension in Early English Language Learning
nije evidentirano
reading strategies ; reading comprehension ; younger learners ; questionnaire ; reading comprehension test.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
325-342.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik : dijete i tekst
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka
Osijek:
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096