Analiza udžbenika iz informatike za prvi i drugi razred osnovne škole (CROSBI ID 371123)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bašić, Petra
Tomaš, Suzana
hrvatski
Analiza udžbenika iz informatike za prvi i drugi razred osnovne škole
Udžbenik je još uvijek najviše korišteno nastavno sredstvo pomoću kojeg učenici stječu znanja i umijeća. U suvremenoj školi udžbenik se ubraja u malu obrazovnu tehnologiju i ne izostavlja se kao medij već ima svoje mjesto u sklopu multimedijskih izvora znanja. Kako je u novije vrijeme tehnologija uznapredovala tako učenici uče uz pomoć računala, ali se i igraju na njima. Da se poznavanje rada na računalu kod učenika ne bi zaustavilo samo na igranju igrica ili ostalo na zabavnoj razini, uvođenje informatike kao predmeta već od prvog razreda osnovne škole nameće se kao logičan i očekivan slijed postojećeg stanja. Tako su se do sada tiskali i udžbenici, a situacija o uvođenju informatike kao predmeta kod učenika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole tako je dobila i svoj epilog. Ovaj rad je koncipiran tako da se prvi dio bavi teorijskim postavkama udžbenika, kao i o uvođenju informatike kao predmeta u osnovne škole. Drugi dio se bavi analizom udžbenika za poučavanje nastavnih sadržaja iz područja informatike, a treći dio prikazuje okružja i tijek provedenog istraživanja. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju da su učenici u ranoj školskoj dobi spremni za predmet Informatiku te da su lekciju koja ih se poučavala jako dobro prihvatili, a dobiveni rezultati pokazuju da su i usvojili nastavne sadržaje.
udžbenik; analiza udžbenika; oblikovanje nastavnog sadržaja; informatika
nije evidentirano
engleski
Analysis of the textbooks from information technology for the first and second grade of primary school
nije evidentirano
textbook; textbook analysis; design of course content; information
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
26.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split