Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena sustava e-učenja u prvom razredu osnovne škole (CROSBI ID 371125)

Ocjenski rad | diplomski rad

Škiljo, Ana Primjena sustava e-učenja u prvom razredu osnovne škole / Tomaš, Suzana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Škiljo, Ana

Tomaš, Suzana

hrvatski

Primjena sustava e-učenja u prvom razredu osnovne škole

Progresivan razvoj tehnologije nosi silne promjene u modernom društvu, a tako i u obrazovanju. Od učitelja se traži brza prilagodba novonastalom stanju, jer samo takav učitelj će biti sposoban nositi se sa sve zahtjevnijim učenicima. Uglavnom govorimo o djeci čija je informatička pismenost na višoj razini od njihove društvene aktivnosti s ostalim vršnjacima. Ovdje dolazimo do uloge učitelja i njegovih nastojanja da tu učeničku zainteresiranost za radom na računalu pravilno preusmjeri u obrazovanje. Jedan od primjera obrazovnih sustava jest Moodle, a na kojemu se i temelji ovaj rad. U prvom su dijelu rada su teorijske postavke sustava e-učenja, drugi dio obuhvaća mogućnosti primjene sustava Moodle u nastavi prirode i društva za osnovnu školu, a treći dio prikazuje okružja i tijek provedenog istraživanja. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju da su učenici prvog razreda osnovne škole dobro prihvatili učenje putem sustava Moodle, a dobiveni rezultati pokazuju da su i usvojili nastavne sadržaje.

sustavi e-učenja; sustav Moodle; priroda i društvo; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Implementation of system e-learning in first grade of primary school

nije evidentirano

systems of e-learning system Moodle; nature and society; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

07.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija