Primjena sustava e-učenja u prvom razredu osnovne škole (CROSBI ID 371125)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škiljo, Ana
Tomaš, Suzana
hrvatski
Primjena sustava e-učenja u prvom razredu osnovne škole
Progresivan razvoj tehnologije nosi silne promjene u modernom društvu, a tako i u obrazovanju. Od učitelja se traži brza prilagodba novonastalom stanju, jer samo takav učitelj će biti sposoban nositi se sa sve zahtjevnijim učenicima. Uglavnom govorimo o djeci čija je informatička pismenost na višoj razini od njihove društvene aktivnosti s ostalim vršnjacima. Ovdje dolazimo do uloge učitelja i njegovih nastojanja da tu učeničku zainteresiranost za radom na računalu pravilno preusmjeri u obrazovanje. Jedan od primjera obrazovnih sustava jest Moodle, a na kojemu se i temelji ovaj rad. U prvom su dijelu rada su teorijske postavke sustava e-učenja, drugi dio obuhvaća mogućnosti primjene sustava Moodle u nastavi prirode i društva za osnovnu školu, a treći dio prikazuje okružja i tijek provedenog istraživanja. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju da su učenici prvog razreda osnovne škole dobro prihvatili učenje putem sustava Moodle, a dobiveni rezultati pokazuju da su i usvojili nastavne sadržaje.
sustavi e-učenja; sustav Moodle; priroda i društvo; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Implementation of system e-learning in first grade of primary school
nije evidentirano
systems of e-learning system Moodle; nature and society; primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
07.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split