Razvoj aplikacije za mobilne uređaje u funkciji podsjetnika temeljenog na lokaciji korisnika (CROSBI ID 371140)

Husnjak, Siniša Razvoj aplikacije za mobilne uređaje u funkciji podsjetnika temeljenog na lokaciji korisnika / Peraković, Dragan (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2010

Husnjak, Siniša

Peraković, Dragan

Razvoj aplikacije za mobilne uređaje u funkciji podsjetnika temeljenog na lokaciji korisnika

Smisao tehnologije i njen budući razvoj prvenstveno se povodi za idejom na koji način ljudima olakšati život. Mobilna informacijsko komunikacijska tehnologija određuje društvo i načine ponašanja budući da predstavlja sastavni dio osobnosti te načina komunikacije i poslovanja. Stajalište Rada povodi se za idejom da aplikacija mora dati korisniku što želi, bilo gdje treba i na najbolji mogući način. U Radu je opisana struktura globalnog pozicijskog sustava (eng. Global Positioning System, GPS), principi, matematičke zakonitosti i moguće pogreške tog sustava, pojam položajno temeljenih usluga (eng. Location Based Services, LBS) njihova arhitektura i dijelovi. Mobilni uređaji sve više predstavljaju računala u malom, dodatno i time što postoji nekoliko operativnih sustava na kojima su bazirani. Razlike, prednosti, mane, potencijali i mogućnosti izrade aplikacija dani su kroz jednostavne i kratke opise te usporedbe platformi koje su trenutno najzastupljenije u svijetu. Principi na kojima se zasniva aplikacija te način na koji radi prikazani su kroz nekoliko različitih jezika za ujedinjeno modeliranje (eng. Unified Modeling Language, UML) od kojih svaki predstavlja svoju namjenu, čime se objašnjava logika i koncept rada aplikacije. Praktičan dio rada predstavlja aplikacija koja je samostalna aplikacija koja vrši funkciju lokacijski baziranog podsjetnika.

GPS; LBS; IKT; mobilni terminalni uređaji

Application development for mobile devices in function of a reminder based on user's location

GPS; LBS; ICT; mobilni terminalni uređaji