Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi nastavnika o kajkavskome narječju (CROSBI ID 181717)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Turza-Bogdan, Tamara Stavovi nastavnika o kajkavskome narječju // Hrvatski, 1 (2009), 173-192

Podaci o odgovornosti

Turza-Bogdan, Tamara

hrvatski

Stavovi nastavnika o kajkavskome narječju

U radu se promišlja o mjestu narječja u hrvatskom školskom sustavu. Naglašava se važnost poučavanja o narječjima i pomoću narječja. Ne zanemaruje se pritom osnovni cilj nastave hrvatskoga jezika, a to je usvajanje jezičnog standarda. Položaj narječja u nastavi ovisi o nastavnom planu i programu kao temeljnom školskom dokumentu i nastavnicima, nositeljima obrazovnog procesa. U istraživanju se ispituje nastavnikova konotacija pojma kajkavsko narječje. Odabran je uzorak nastavnika iz dviju različitih županija u odnosu na nezavisnu varijablu, narječje kojemu pripadaju. Ispituju se učitelji razredne nastave i profesori hrvatskoga jezika. Dvije se skupine uspoređuju statističkim postupcima obrade podataka, a na temelju dobivenih rezultata zaključuje se o položaju narječja u školskoj praksi.

hrvatski jezik; kajkavsko narječje; nastavnici; statovi

nije evidentirano

engleski

Teacher attitudes towards Kajkavian dialect

nije evidentirano

Croatian language; Kajkavian dialect; teachers; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2009.

173-192

objavljeno

1845-8793

1849-1006

Povezanost rada

Filologija