Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika (CROSBI ID 584403)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dujmović, Zvonimir ; Filipović, Hrvoje
hrvatski
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika
Situacijska nastava u policijskoj izobrazbi ima za cilj smanjivanje razlika između sadržaja koji se daju u procesu učenja i poučavanja i profesionalnih situacija u realnom životu. Zbog toga je značajno analizirati opise radnih mjesta i utvrditi poželjne kompetencije onih koji se zapošljavaju na tim radnim mjestima. Situacijska nastava zasniva se na rješavanju problema čime se smanjuje 'fragmentarnost' u nastavi. Situacijska nastava je proces učenja koji se oblikuje kao rješavanje problema, a problem je tipična profesionalna situacija u realnom životnom okruženju koju će sutra imati polaznik na radnom mjestu. Složenost situacije je takva da je polaznik može savladati sam ili uz potporu nastavnika. Iskustvo rješavanja konkretne profesionalne situacije je prinos, postignuće u situacijskoj nastavi. U kojoj se utvrđuje što je problem, čiji je to problem, koji 'alati' se mogu koristiti i u kojoj proceduri, odnosno kako riješiti problem. Situacijska nastava zahtijeva drugačije upravljanje obrazovanjem, a postiže se interdisciplinarnim pristupom koje podrazumijeva involvaciju i asimiliranje sadržaja iz različitih znanstvenih disciplina u policijskoj izobrazbi. Implementacija sadržaja omogućava integrativni razvoj svih osobina i sposobnosti, te postizanje najadekvatnijih rezultata. Spoj između različitih znanstvenih disciplina i realnih životnih situacija 'odvija' se upravo u situacijskoj nastavi.
policijsko obrazovanje ; situacijsko učenje ; policajac ; situacijska nastava
nije evidentirano
engleski
Situated Learning Approach In Police Officers Education
nije evidentirano
police education ; situated learning ; policing ; situated teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
78-89.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
prof. dr. sc. Matijević, M., dr. sc. Žiljak, T.
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)
978-953-55704-4-8
Podaci o skupu
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
pozvano predavanje
09.10.2011-09.10.2011
Murter, Hrvatska