Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika (CROSBI ID 584403)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dujmović, Zvonimir ; Filipović, Hrvoje Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / prof. dr. sc. Matijević, M., dr. sc. Žiljak, T. (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 78-89

Podaci o odgovornosti

Dujmović, Zvonimir ; Filipović, Hrvoje

hrvatski

Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika

Situacijska nastava u policijskoj izobrazbi ima za cilj smanjivanje razlika između sadržaja koji se daju u procesu učenja i poučavanja i profesionalnih situacija u realnom životu. Zbog toga je značajno analizirati opise radnih mjesta i utvrditi poželjne kompetencije onih koji se zapošljavaju na tim radnim mjestima. Situacijska nastava zasniva se na rješavanju problema čime se smanjuje 'fragmentarnost' u nastavi. Situacijska nastava je proces učenja koji se oblikuje kao rješavanje problema, a problem je tipična profesionalna situacija u realnom životnom okruženju koju će sutra imati polaznik na radnom mjestu. Složenost situacije je takva da je polaznik može savladati sam ili uz potporu nastavnika. Iskustvo rješavanja konkretne profesionalne situacije je prinos, postignuće u situacijskoj nastavi. U kojoj se utvrđuje što je problem, čiji je to problem, koji 'alati' se mogu koristiti i u kojoj proceduri, odnosno kako riješiti problem. Situacijska nastava zahtijeva drugačije upravljanje obrazovanjem, a postiže se interdisciplinarnim pristupom koje podrazumijeva involvaciju i asimiliranje sadržaja iz različitih znanstvenih disciplina u policijskoj izobrazbi. Implementacija sadržaja omogućava integrativni razvoj svih osobina i sposobnosti, te postizanje najadekvatnijih rezultata. Spoj između različitih znanstvenih disciplina i realnih životnih situacija 'odvija' se upravo u situacijskoj nastavi.

policijsko obrazovanje ; situacijsko učenje ; policajac ; situacijska nastava

nije evidentirano

engleski

Situated Learning Approach In Police Officers Education

nije evidentirano

police education ; situated learning ; policing ; situated teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

78-89.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih

prof. dr. sc. Matijević, M., dr. sc. Žiljak, T.

Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)

978-953-55704-4-8

Podaci o skupu

Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih

pozvano predavanje

09.10.2011-09.10.2011

Murter, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice