Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke (CROSBI ID 371316)

Ocjenski rad | diplomski rad

Toplak, Igor Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke / Brozović, Maja (mentor); Botas Kenda, Boštjan (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Toplak, Igor

Brozović, Maja

Botas Kenda, Boštjan

hrvatski

Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke

Ovim diplomskim radom obrađuje se tematika vizualnog identiteta te identiteta i dizajna ambalaže. Koristi se stvaran primjer mljekare u Čakovcu, pod nazivom “Hamer d.o.o.”.Sadašnji vizualni identitet mljekare je nekvalitetno izrađen i identitet mljekare kao budućeg brenda nije određen. Potrebno je izraditi novi naziv, osmisliti novu osobnost mljekare, te naposljetku izraditi kvalitetan vizualni identitet i dizajn ambalaže. Kako bi se dobro upoznalo sa sadašnjim stanjem i percepcijom identiteta, izradila se analiza svih proizvoda mljekare. Analizirani su: svrha proizvoda, kvaliteta dizajna, i njegova percepcija. Izrađen je upitnik za vlasnika mljekare, kako bi se ustanovile želje vlasnika, njegova vizija te njegova osobna percepcija mljekare. Kada je prikupljeno mnoštvo informacija, i izrađena detaljna analiza, izrađena je anketa u prodajnom prostoru sa kupcima. Kroz tu anketu ustanovljeno je kako kupci doživljavaju mljekaru i njene proizvode. Takva anketa je temelj izrade novog identiteta mljekare. Kroz teoriju i analizu dobivenih informacija započinje izrada identiteta mljekare. Osmišljen je novi koncept Zrindol, koji će u potpunosti zadovljavati potrebe sadašnjih i budućih kupaca proizvoda. Nakon izrade koncepta i priče identiteta, izrađen je logotip koji će u potpunosti prezentirati koncept budućeg branda. Izrađena je knjiga standarda, te naposljetku dizajn ambalaže koji odiše vizijom novog vizualnog identiteta.

vizualni identitet; branding; dizajn logotipa; dizajn ambalaže; istraživanje

nije evidentirano

engleski

Creating the visual identity of the dairy company

nije evidentirano

corporate identity; branding; logo design; packaging design; research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

92

01.02.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija