Recepcija Balogove poezije u trećem razredu osnovne škole (CROSBI ID 182131)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrcić-Mataija, Sanja
hrvatski
Recepcija Balogove poezije u trećem razredu osnovne škole
U radu se donose rezultati istraživanja recepcije Balogove poezije, s naglaskom na zbirku Nevidljiva Iva, u trećem razredu osnovne škole.Provjera dječjeg interesa za poeziju, provođenje motivacijskih jezičnih igara te poticajne ankete s ciljem oslobađanja dječje mašte i kreativnog izražavanja prethodili su obradi zbirke pjesama na satu lektire. Igre neočekivanog spajanje riječi pokazale su se poticajnima za jezične i izvanjezične asocijacije, igre stvaranja riječi potaknula su dječju jezičnu kreativnost, a slobodnim istraživačkim čitanjem ostvarena je komunikacija s bogatim tematsko-idejnim svijetom Balogove zbirke.
dječja poezija; jezične igre; Nevidljiva Iva; učenici; kreativnost; Zvonimir Balog
nije evidentirano
engleski
Balog reception of poetry in third grade primary school
nije evidentirano
children`s poetry; language games; The Invisible Iva; students; creativity; Zvonimim Balog
nije evidentirano