crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Upute
Ostale bibliografije
Slični projekti
Bibliografske baze podataka
Skupni podaci

Pregled bibliografske jedinice broj: 571278

Zbornik radova

Autori: Vukić, Feđa
Naslov: Brend kao historiografski identitetski sustav
( Brand as an Historiographic Identity System )
Izvornik: Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.). - Ljubljana : Slovensko etnološko društvo , 2011. 320-330 (ISBN: 978-961-6775-08-3).
Dio CC časopisa: NE
Skup: 11.Uzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo
Mjesto i datum: Krško, Slovenija, 29.-30.10. 2010.
Ključne riječi: identitet; brend; povijest; komunikacija
( identity; brand; history; communication )
Sažetak:
Članak tematizira komuniakcijsko djelovanje Eduarda Slavoljuba Penkale i Eugena Fellera kao početke sustavnog građenja tržišnih komunikacija. Sačuvana dokumentacija o poduzetničkim i komunikacijskim poduhvatima dvojice hrvatskih povijesnih protagonista liberalne ekonomije svjedoče o prvim pokušajia sustavnog građenja identiteta robne marke, brenda. Time su ti pokušaji važan dio nematerijale kulturne baštine industijrkog doba.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (in extenso)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Etnologija i antropologija
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: fvukic@arhitekt.hr (fvukic@arhitekt.hr), 17. Vel. 2012. u 07:42 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4