Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZASTUPLJENOST ANIMIRANOG FILMA U OSNOVNOŠKOLSKIM ČITANKAMA ( 5. – 8. razred) (CROSBI ID 182162)

Prilog u časopisu | stručni rad

Verdonik, Maja ZASTUPLJENOST ANIMIRANOG FILMA U OSNOVNOŠKOLSKIM ČITANKAMA ( 5. – 8. razred) // Metodika, 3 (2002), 4; 31-44

Podaci o odgovornosti

Verdonik, Maja

hrvatski

ZASTUPLJENOST ANIMIRANOG FILMA U OSNOVNOŠKOLSKIM ČITANKAMA ( 5. – 8. razred)

Filmska umjetnost kao jedan od predmeta poučavanja nastavnog područja medijske kulture dio je sadržaja nastavnog plana i programa za hrvatski jezik u osnovnoj školi i kao takva je postavljena u korelacijski položaj prema drugim nastavnim područjima ovog predmeta, kao i prema drugim nastavnim predmetima kao što su likovna i glazbena kultura ili strani jezik. Ovdje prikazano istraživanje bavi se zastupljenošću animiranog filma u čitankama za učenike starijih razreda osnovne škole budući da je riječ o, za povijest hrvatske kinematografije, iznimno važnom filmskom rodu i to prvenstveno zaslugom u svijetu poznate Zagrebačke škole crtanog filma, čiji su predstavnici i njihovi filmovi uvršteni u sve analizirane čitanke.

animirani film; čitanka; Zagrebačka škola crtanog filma

nije evidentirano

engleski

Representation of animated film in primary school reading books (5th to 8th grade)

nije evidentirano

animated film; reading-book; Zagreb school of animation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (4)

2002.

31-44

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija