ZASTUPLJENOST ANIMIRANOG FILMA U OSNOVNOŠKOLSKIM ČITANKAMA ( 5. – 8. razred) (CROSBI ID 182162)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Verdonik, Maja
hrvatski
ZASTUPLJENOST ANIMIRANOG FILMA U OSNOVNOŠKOLSKIM ČITANKAMA ( 5. – 8. razred)
Filmska umjetnost kao jedan od predmeta poučavanja nastavnog područja medijske kulture dio je sadržaja nastavnog plana i programa za hrvatski jezik u osnovnoj školi i kao takva je postavljena u korelacijski položaj prema drugim nastavnim područjima ovog predmeta, kao i prema drugim nastavnim predmetima kao što su likovna i glazbena kultura ili strani jezik. Ovdje prikazano istraživanje bavi se zastupljenošću animiranog filma u čitankama za učenike starijih razreda osnovne škole budući da je riječ o, za povijest hrvatske kinematografije, iznimno važnom filmskom rodu i to prvenstveno zaslugom u svijetu poznate Zagrebačke škole crtanog filma, čiji su predstavnici i njihovi filmovi uvršteni u sve analizirane čitanke.
animirani film; čitanka; Zagrebačka škola crtanog filma
nije evidentirano
engleski
Representation of animated film in primary school reading books (5th to 8th grade)
nije evidentirano
animated film; reading-book; Zagreb school of animation
nije evidentirano