Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole.  (CROSBI ID 584687)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bedeković, Vesna Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole.  // Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi : zbornik radova / Kaich, Katalin (ur.). Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 480-492

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole. 

Europa se u današnje vrijeme suočava s naglim i nezaustavljivim migracijama stanovništva, uslijed čega većinu njenih država obilježava cijeli niz različitih nacionalnih, etničkih, jezičnih, vjerskih i kulturnih populacijskih skupina koje ih čine multikulturalnim društvenim sustavima. Pođemo li od činjenice da je pojam multikulturalnog društva ključan za pristup interkulturalizmu, tada neka od obilježja multikulturalnih društava snažno utječu na razvoj suvremenog interkulturalizma, čiji koncept polazi od interkulturalne ideje kao poveznice ljudi različitih rasa, etniciteta, kultura i vjera, dok su njegovi ciljevi usmjereni na usvajanje osnovnih pojmova na području kulture i razumijevanje načina funkcioniranja kulturno pluralnih zajednica. Prihvativši realnost da upravo škole postaju stjecišta različitih kultura sve veći broj europskih zemalja interkulturalna načela ugrađuje u svoje obrazovne sustave, prilagođavajući pristup interkulturalizmu svojim društvenim sustavima, tradicijama, općim interesima i potrebama. Interkulturalni odgoj i obrazovanje pritom implicira potrebu novog pristupa izradi kurikuluma uvođenjem novih sadržaja i inovacijskih oblika rada, pri čemu se od učitelja očekuje da bude moderator interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije učitelja čine bitne komponente cjeloživotnog učenja prilagođenog potrebama i zahtjevima suvremenog društva.

multikulturalno društvo; škola; interkulturalni odgoj i obrazovanje; interkulturalne kompetencije učitelja; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Teacher's intercultural competence : challenge or response to contemporary school requests

nije evidentirano

multicultural society; school; intercultural upbringing and education; teacher's intercultural competence; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

480-492.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi : zbornik radova

Kaich, Katalin

Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

978-86-323-0756-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija