Kreativnost osnovnoškolskih učitelja (CROSBI ID 45971)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna ; Štefančić Andrijana
hrvatski
Kreativnost osnovnoškolskih učitelja
Bitna odlika kreativne nastave leži u poznavanju učenikove ličnosti, pri čemu je za kreativan rad učitelja bitno u kojoj mjeri ima izgrađen vlastiti kreativan stav, na koje načine može otkrivati i usmjeravati učenikove stvaralačke potencijale, pomoću kojih sadržaja će najdjelotvornije poticati svakog učenika na raznovrsne oblike stvaralačkog istraživanja te kako će osigurati stvaralačku klimu. Pođemo li od činjenice da je učitelj osnovni pokretač kreativnosti svojih učenika i najznačajniji činitelj odgojno-obrazovnog procesa, tada se posebna karakteristika učiteljskog poziva odnosi na njegovu pernamentnu kreativnu aktivnost s učenicima, što nužno podrazumijeva potrebu stalnog usavršavanja i cjeloživotnog učenja usmjerenog prema stjecanju nužnih kompetencija kao pretpostavkama za kreativan pristup učenicima. Empirijski dio rada kroz studiju slučaja učiteljice M. Š., čiji je cilj usmjeren na utvrđivanje utjecaja načina oblikovanja razrednog okruženja, primjene strategija poučavanja, postupaka praćenja i ocjenjivanja te načina i oblika suradnje s roditeljima na poticanje kreativnosti učenika, ukazao je na aspekte razlikovanja kreativne nastave od nastave koja učenika stavlja u pasivan položaj objekta te na moguće pravce poboljšanja nastavne prakse usmjerene na poticanje kreativnosti osnovnoškolskih učitelja.
kreativna nastava, učitelj, učenici, poticanje kreativnosti, cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Ceeativity of primary school teachers
nije evidentirano
creative teaching, teacher, pupils, stimulating creativity, life-long learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
191-199.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers
Munk, Krešimir
Zagreb: Profil
2009.
978-953-12-1143-7