Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kreativnost osnovnoškolskih učitelja (CROSBI ID 45971)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bedeković, Vesna ; Štefančić Andrijana Kreativnost osnovnoškolskih učitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers / Munk, Krešimir (ur.). Zagreb: Profil, 2009. str. 191-199

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna ; Štefančić Andrijana

hrvatski

Kreativnost osnovnoškolskih učitelja

Bitna odlika kreativne nastave leži u poznavanju učenikove ličnosti, pri čemu je za kreativan rad učitelja bitno u kojoj mjeri ima izgrađen vlastiti kreativan stav, na koje načine može otkrivati i usmjeravati učenikove stvaralačke potencijale, pomoću kojih sadržaja će najdjelotvornije poticati svakog učenika na raznovrsne oblike stvaralačkog istraživanja te kako će osigurati stvaralačku klimu. Pođemo li od činjenice da je učitelj osnovni pokretač kreativnosti svojih učenika i najznačajniji činitelj odgojno-obrazovnog procesa, tada se posebna karakteristika učiteljskog poziva odnosi na njegovu pernamentnu kreativnu aktivnost s učenicima, što nužno podrazumijeva potrebu stalnog usavršavanja i cjeloživotnog učenja usmjerenog prema stjecanju nužnih kompetencija kao pretpostavkama za kreativan pristup učenicima. Empirijski dio rada kroz studiju slučaja učiteljice M. Š., čiji je cilj usmjeren na utvrđivanje utjecaja načina oblikovanja razrednog okruženja, primjene strategija poučavanja, postupaka praćenja i ocjenjivanja te načina i oblika suradnje s roditeljima na poticanje kreativnosti učenika, ukazao je na aspekte razlikovanja kreativne nastave od nastave koja učenika stavlja u pasivan položaj objekta te na moguće pravce poboljšanja nastavne prakse usmjerene na poticanje kreativnosti osnovnoškolskih učitelja.

kreativna nastava, učitelj, učenici, poticanje kreativnosti, cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Ceeativity of primary school teachers

nije evidentirano

creative teaching, teacher, pupils, stimulating creativity, life-long learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-199.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers

Munk, Krešimir

Zagreb: Profil

2009.

978-953-12-1143-7

Povezanost rada

Pedagogija