Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba (CROSBI ID 182193)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bedeković, Vesna Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba // Život i škola = Life and school, 4 (2000), 15-22

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba

U članku su prikazani rezultati straživanja o osviještenosti pojma sukoba, nastanku sukoba, reakciji na sukob i načinu njegova rješavanja među učenicima mlađe školske dobi. Dobiveni podaci pokazuju da učenici razumiju pojam sukoba, da su najčešći akteri sukoba vršnajci iz razreda koji češće ulaze u verbalni, nego u fizički sukob, te da se prema suprotnoj strani često ponašaju agresivno, ali jednako tako i da sudionici u sukobu imaju naglašen negativan emocionalni stav te sukobe u većini slučajeva nastoje riješiti zajedničkim dogovorom. Izražen je stav da je odgojno djelovanje za nenasilno rješavanje sukoba potrebno usmjeriti na kognitivno, afektivno i psihomotoričko područje razvoja dječje ličnosti.

sukob; nenasilno rješavanje sukoba; učenici mlađe školske dobi; odgojno djelovanje; razvoj dječje ličnosti

nije evidentirano

engleski

Education for non-violent conflict resolution

nije evidentirano

conflict; non-violent conflict resolution; students under school age; education activities; development of children's personality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4

2000.

15-22

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija