Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba (CROSBI ID 182193)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna
hrvatski
Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba
U članku su prikazani rezultati straživanja o osviještenosti pojma sukoba, nastanku sukoba, reakciji na sukob i načinu njegova rješavanja među učenicima mlađe školske dobi. Dobiveni podaci pokazuju da učenici razumiju pojam sukoba, da su najčešći akteri sukoba vršnajci iz razreda koji češće ulaze u verbalni, nego u fizički sukob, te da se prema suprotnoj strani često ponašaju agresivno, ali jednako tako i da sudionici u sukobu imaju naglašen negativan emocionalni stav te sukobe u većini slučajeva nastoje riješiti zajedničkim dogovorom. Izražen je stav da je odgojno djelovanje za nenasilno rješavanje sukoba potrebno usmjeriti na kognitivno, afektivno i psihomotoričko područje razvoja dječje ličnosti.
sukob; nenasilno rješavanje sukoba; učenici mlađe školske dobi; odgojno djelovanje; razvoj dječje ličnosti
nije evidentirano
engleski
Education for non-violent conflict resolution
nije evidentirano
conflict; non-violent conflict resolution; students under school age; education activities; development of children's personality
nije evidentirano